دنیای‌اقتصاد- مشهد- هانیه نهرین: جانشین رییس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی خواستار تدوین برنامه و اولویت‌های کاری سال ۹۱ کمیته‌ها و کارگروه‌های ستادی این کمیسیون تا ۱۵ روز آینده شد. محمد غفاری در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با بیان این خواسته اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، باید تمام سعی و توان خود را برای تحقق این شعار به کار ببریم.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار، جلوگیری از تورم و هدایت نقدینگی‌های موجود در جامعه به سمت تولید داخلی و سرمایه‌گذاری در داخل کشور را می‌توان از جمله دلایل داخلی برای نامگذاری سال ۹۱ به این عنوان ذکر کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: در حوزه خارجی نیز مقابله با تهدیدات و تحریم‌های خارجی از جمله علل نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

جانشین رییس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران به یک الگو برای بیداری اسلامی تبدیل شده و در بسیاری از حوزه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، تکنولوژی و نظامی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است، باید در حوزه اقتصادی نیز به الگویی برای جهان تبدیل شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی مقابله با قاچاق کالا را از جمله راهکارهای عملیاتی برای حمایت از تولید ملی دانست و گفت: تمامی کارگروه‌ها و کمیته‌های مرتبط با کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برنامه‌های خود در سال ۹۱ را تهیه و تدوین کرده و تا ۱۵ روز آینده به دبیرخانه تحویل دهند.