دنیای‌اقتصاد- بندرعباس- علی نظری: استاندار هرمزگان گفت: رییس‌جمهور و هیات دولت در ادامه سفرهای استانی، برای چهارمین بار به استان هرمزگان سفر خواهند کرد. ابراهیم عزیزی در اولین جلسه شورای اداری استان در سال‌جدید ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: درصورت نهایی شدن، این سفر اواسط هفته جاری انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر رییس‌جمهور و وزرا با حضور در شهرستان‌های مختلف استان از نزدیک مشکلات و مسائل مختلف را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

استاندار هرمزگان از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در این سفر از ارائه گزارش عملکرد به وزرا خودداری کرده و به جای آن از این فرصت برای بیان واقعیت‌های استان استفاده کنند.وی یادآور شد: هرمزگان تنها در شهر بندرعباس خلاصه نمی‌شود و باید نیازهای ۱۳ شهرستان استان مورد توجه جدی قرار گیرد. عزیزی بر لزوم تداوم سفرهای شهرستانی مسوولان تاکید و ابراز کرد: مصوبات دولت در سفرهای استانی نیز، فرصت مناسبی برای پیشرفت و توسعه استان‌ است. به گفته استاندار هرمزگان ؛مسکن، اشتغال و کشاورزی از مباحث جدی دولت در سال ۹۱ است که به جد مورد توجه خواهد بود.وی همچنین با بیان اینکه سال ۹۱ باید سال خدمت بیشتر و پربارتر به مردم باشد، بر خدمتگزاری هر چه بیشتر و بهتر مسوولان به مردم استان تاکید کرد.

عزیزی در ادامه ازمدیران خواست برای سرعت بخشیدن به اهداف تعیین شده، برنامه‌ریزی، اولویت بخشی و نظم بخشی را در دستور کارخود قرار دهند و نسبت به تکمیل طرح‌های نیمه کاره و جذب تمامی اعتبارات استان تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

استاندار هرمزگان با اشاره به نشست اخیر استانداران با رییس‌جمهور، یادآور شد: رییس‌جمهور در این نشست بر حذف فرآیندهای غیرضروری در انجام امور تاکید کرد.

به گفته عزیزی به منظور تسهیل در انجام امور، بنا برتاکید دولت، تصمیمات نهایی در استان اتخاذ می‌شود و هر تصمیمی که گرفته می‌شود لازم‌الاجرا است.