دنیای اقتصاد- اصفهان: معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان با تدوین برنامه‌های ویژه و با ساماندهی امور زیبا سازی، فضای سبز و مبلمان شهری به استقبال میهمانان نوروزی می‌رود. محسن رنجبر با بیان اینکه شهرداری اصفهان در ماه پایانی سال تمام تلاش خود را برای تغییر چهره شهر، تمیز نگه داشتن، بازیافت، نظم و زیبایی سطح این کلانشهر به کار می‌گیرد، افزود: در ابتدا تعمیرات اساسی و بازنگری در امکانات شهر مانند مبلمان شهری، جداول، انهار فضاهای سبز انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: نو کردن شهر با رنگ‌آمیزی، هرس درختان، جمع‌آوری مواد بازیافتی از دیگر برنامه‌های شهرداری برای استقبال از نوروز است.

رنجبر با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی تفریحی نیز برای ایام نوروز پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: در ایام نوروز برنامه‌های مفرحی در سطح پارک‌ها و کمپ‌ها برای شهروندان اصفهانی و همچنین مسافران اجرا می‌شود تا مردم بتوانند از مزایای تکنولوژی روز در بستر طبیعت استفاده کنند.

وی با اشاره به میهمان نوازی اصفهانی‌ها اظهار کرد: آماده‌سازی شهر و فراهم کردن امکانات لازم برای میهمانان نوروزی در راستای کسب هر چه بیشتر میزان رضایتمندی آنان انجام می‌شود.

رنجبر با تاکید بر اینکه بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ظرفیت اسکان مسافر شب خواب در فضاهای مسقف را افزایش خواهیم داد، ادامه داد: هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، منازل استیجاری، مدارس غیرانتفاعی و مدارس دولتی، آماده پذیرش اسکان مسافران در ایام نوروز هستند.