دنیای‌اقتصاد- کرج - نازنین میرزایی: معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج از بررسی عملکرد بانک‌های شهرستان ازسوی این نهاد خبر داد. مهندس مهدی ایران‌نژاد با بیان این مطلب در جلسه شورای بانک‌های شهرستان اظهار کرد: برای توزیع اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی سفر ریاست جمهوری بانک‌های عامل شهرستان کرج مشخص شدند که بر این اساس عملکرد آنان توسط واحد بازرسی و نظارت فرمانداری کرج رصد شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: به منظور توزیع اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری، سهم بانک رفاه ۵/۲ میلیارد تومان بوده است که تاکنون ۵۶ میلیون تومان آن به متقاضیان پرداخت شده است.

این مسوول در ادامه سهم بانک ملی از اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری را یک میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون ۶۳۷ نفر از سوی فرمانداری به این بانک معرفی شدند.

ایران‌نژاد یادآور شد: سقف اعتبارات بانک سپه نیز دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که از این میزان تعداد معرفی شدگان به بانک سپه ۶۸۵ نفر است که با رفع مشکلات آنان مابقی اعتبارات نیز به متقاضیان نوبت در دریافت وام پرداخت می‌شود.

وی گفت: اعتبارات سهم بانک ملت از این اعتبارات دو میلیارد تومان است که در مجموع ۶۹۰ نفر به این بانک معرفی شدند.

فرماندار کرج سهمیه بانک تجارت را نیز یک میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون ۶۴۹ نفر به این بانک معرفی شدند که امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک وام درخواستی مراجعان به آنان پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات بانک‌ها برای پرداخت وام به متقاضیان باید به دقت مورد توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: به این منظور برای بررسی مسائل و مشکلات بانک‌ها جلسه‌ای با حضور کارشناسان بانک‌ها و فرمانداری برگزار می‌شود تا در جلسه آتی شورای بانک‌ها مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.