دنیای اقتصاد-اصفهان- فرزانه احمدی: غلامعلی قادری به عنوان نخستین مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان منصوب شد. در مراسمی که به این مناسبت برگزار شد، وی با تاکید بر اهمیت ایجاد اشتغال گفت: ایجاد شغل باعث ارتقای امنیت اجتماعی، اخلاقی و نیز افزایش آمار ازدواج می‌شود. وی با اشاره به لزوم تلاش در جهت توسعه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی گفت: بهبود شرایط کار، افزایش بهره‌وری و توسعه پیمان‌های دسته جمعی با انجام این مهم محقق می‌شوند. در ادامه معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ادغام وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه در راستای اجرای ماده ۵۳ قانون برنامه پنجم عملیاتی شد و با وجود هم‌افزایی بین این سه وزارتخانه زمینه برای ایجاد عدالت اجتماعی و فقرزدایی فراهم خواهد شد.

فروزان مهر هدف از ادغام وزارتخانه‌ها را چابک‌سازی و روان‌سازی اقدامات دولت عنوان کرد. وی افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور و تحقق سهم ۲۵ درصدی آن در پایان برنامه پنجم توسعه، تلاش برای توسعه بازار سرمایه در بخش تعاون، صیانت از نیروی انسانی و کاهش حوادث ناشی از کار را از دیگر اقدامات اساسی این وزارتخانه در آینده برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت‌های استان اصفهان، ایجاد ۱۸۶ هزار شغل در سال جاری محقق شود.

در پایان مراسم از زحمات و تلاش‌های رسول حامدیان مدیر کل سابق تعاون و هوشنگ قادریان مدیرکل سابق کار و امور اجتماعی استان قدردانی به عمل آمد.