دنیای اقتصاد-کرمانشاه-الهام اکبری: سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: با هدف جمع‌آوری اطلاعات، دسترسی آسان و مکانیزه کردن سیستم پاسخگویی، املاک سطح شهر کرمانشاه ممیزی می‌شوند. امیر رحیمی بابیان این مطلب افزود: در گذشته فقدان سیستم مکانیزه و به روز اطلاعات املاک شهر کرمانشاه به طور جدی احساس می‌شد.

وی ادامه داد : براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد این امر در سطح املاک موجود در مناطق ۶ گانه با نظارت سازمان آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری بخش خصوصی ابتدا نیروهای مورد نیاز طرح آموزش‌های لازم را فرا گرفتند تا این امر به طور دقیق و صحیح اجرایی شود. رحیمی با بر شمردن مزایای طرح ممیزی املاک گفت: کمک به عمران، توسعه و آبادانی بیشتر و رضایت مندی شهروندان از خدمات درخواستی شهرداری، تخصیص امکانات براساس نیاز در محدوده مناطق و .... از مهم‌ترین فواید و مزایای این طرح است. سرپرست شهرداری کرمانشاه، با درخواست تعامل دو سویه و همکاری‌های لازم از سوی شهروندان با مامورینی که برای ممیزی املاک به درب منازل مراجعه خواهند کرد، یادآوری کرد: مامورینی که دارای حکم ماموریت عکس‌دار ممهور به مهر شهرداری و شرکت نگین سازه توس هستند در حضور مالکین املاک، از نظر عمرانی و ساخت وساز موارد مورد نیاز را ممیزی می‌کنند.