دنیای اقتصاد- هرمزگان- علی نظری: هیات دولت در نشست اخیر خود «ابراهیم عزیزی» را به سمت استاندارهرمزگان منصوب و از خدمات «حسین هاشمی تختی» استاندار سابق این استان تقدیر کرد. ابراهیم عزیزی که فرمانداری شیراز و همچنین معاونت سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان را در کارنامه سیاسی اجرایی خود دارد، چهارمین استانداری است که در دولت احمدی‌نژاد برای ایفای مسوولیت در جایگاه نماینده عالی دولت، راهی هرمزگان می‌شود. بر اساس آنچه از سوابق وی به‌دست آمده است، عزیزی از جمله مدیران توانمند و

با درایتی است که در مسوولیت‌های محوله کارنامه درخشانی داشته است که انتظار می‌رود در این جایگاه نیز بتواند منشا خدمات ارزنده‌ای برای مردم شریف هرمزگان باشد.

ابراهیم عزیزی استاندار جدید هرمزگان در نخستین گفت‌وگوی رسانه‌ای خود در این سمت با بیان اینکه در مقطع کنونی باید منتظر تصمیم وزارت کشور برای آغاز به کار در هرمزگان باشیم، گفت: امیدوارم بتوانم خادم خوبی برای مردم شریف هرمزگان باشم. وی در پاسخ به سوالی پیرامون محور برنامه‌های کاری در جایگاه استانداری هرمزگان افزود: اگر در این مرحله نمی‌توانم پاسخگوی سایر مسائل باشم به دلیل این است که باید منتظر ماند تا وزارت کشور زمان فعالیت اینجانب را اعلام کند.