تاکید نماینده کرج بر تامین امکانات اولیه مسکن مهر

دنیای اقتصاد- استان البرز- میرزایی: نماینده کرج-اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تامین امکانات اولیه خانه‌های مسکن مهر در استان البرز تاکید کرد.

فاطمه آجرلو که در جلسه شورای اداری استان البرز در محل استانداری سخن می‌گفت، افزود: هم‌اکنون شش هزار واحد از خانه‌های مسکن مهر در این استان آماده شده که به علت عدم وجود امکانات اولیه، از جمله فضا‌های آموزشی-آب- برق- گاز- پارکینگ و محوطه‌سازی، تحویل آنها با تاخیر مواجه شده است. وی با اشاره به مشکل آب آشامیدنی شهرهای فردیس، کمال شهر و نظرآباد، گفت: فشار آب این مناطق دچار افت شدید شده و شرب آن به‌خاطر رسوبات زیاد در لوله‌ها مشکل‌ساز شده است.

نماینده کرج - اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی همچنین لزوم سرعت بخشیدن به اجرای عملیات ساخت ۵ بیمارستان در استان البرز را که از مصوبات سفر ریاست جمهوری است، مورد تاکید قرار داد.

آجرلو با بیان این نکته که تمام راه‌های روستای استان البرز آسفالت شده است، خاطرنشان کرد: مطالعات طرح تعریض اتوبان تهران- کرج به پایان رسیده و در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار البرز نیز در این جلسه که حجت السلام قرائتی رییس ستاد اقامه نماز چند تن از ائمه جمعه و جماعات، مدیران کل و روسای ارگان‌ها و نهادهای استان البرز حضور داشتند، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر ضرورت رفع مشکلات واگرایی تاکید کرد.

عیسی فرهادی پرداخت حق و حقوق پیمانکاران طرف قرارداد استان را یادآور شد و بر ضرورت حضور مدیران کار گروه در ارتباط با مسکن مهر تاکید کرد. وی تصریح کرد که ۵۰درصد از مصوبات سفر سوم ریاست جمهوری به استان البرز عملیاتی شده است.

بنا به اظهار وی، مقدمات ساخت بیمارستان‌های فردیس و ۲۰۰ تختخوابی کرج آماده شده و به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.