دنیای اقتصاد- کرمان- مرجان ضیایی: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: تاکنون ۸۲ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال برای احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرک‌های صنعتی استان کرمان هزینه شده است.« مهدی تربتی» افزود: تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شماره دو کرمان با صرف ۱۶ میلیارد ریال اعتبار در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده است. وی ادامه داد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی بم نیز با صرف هفت میلیارد و۴۹۰ میلیون ریال به طور کامل به بهره‌برداری رسیده است.

وی یادآور شد: تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شماره یک رفسنجان نیز با ۹ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال و با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره‌برداری است.

وی به پیشرفت ۹۰ درصدی پکیج تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی شماره یک کرمان اشاره و عنوان کرد: برای اجرای این طرح ۹ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال تعیین شده است. تربتی گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره یک سیرجان نیز با ۹ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال اعتبار و ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

وی تصریح کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره یک جیرفت و تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره یک زرند نیز هر کدام با پنج درصد پیشرفت فیزیکی در دست انجام است.