دنیای اقتصاد- اصفهان - مهدی فولادگر: مدیر روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان، از برگزاری همایش صنعت و ورزش، برای اولین بار در کشور و همزمان با هفته صنعت و معدن خبر داد. به گفته صدیقه کعبی‌زاده، این همایش که قرار است در هفته دوم تیرماه، برگزار شود، پتانسیل‌های وسیع در دو بخش ورزش و صنعت را در نظر داشته و از هردو ظرفیت استفاده خواهد کرد.

وی به اهمیت ورزش در معرفی برندها و ترفیع جایگاه صنایع در نزد افکار عمومی اشاره کرد و افزود:« هم صنعت می‌تواند به ورزش وارتقای جایگاه باشگاه‌ها کمک کند و هم ورزش، برای برندها، اعتبار مضاعف، پدید می‌آورد.»

کعبی‌زاده، در این گفت‌وگو، اهداف همایش صنعت و ورزش را تشریح کرد و افزود:« این همایش اهدافی چون تبیین ظرفیت‌های موجود ورزش استان و کمک به توسعه صنعت ورزش را دنبال می‌کند.»

وی در ادامه با یادآوری اصل ۴۴ و لزوم خصوصی‌سازی در بخش ورزش، بسترسازی مناسب برای جلب مشارکت حداکثری در این بخش را ضروری دانست.

کعبی‌زاده اضافه کرد:« در این همایش قرار است با کمک و استفاده از نظرات کارشناسان، در هر دو بخش صنعت و ورزش، راهکارهای ارائه تمهیدات قانونی برای صنایع حامی ورزش، از سوی مدیران ارشد و مقامات ذی‌صلاح استان عنوان شود.»