دنیای اقتصاد- شرق تهران- معصومه شکوری: مسوولان شهرستان پاکدشت به منظورآشنایی با مشکلات صنعتگران شهرک صنعتی عباس آباد با حضور در کارخانجات از نزدیک روند فعالیت‌های آنان و چالش‌های پیش روی عرصه تولید و صنعت را مورد بررسی قرار دادند. نماینده پاکدشت در این بازدید با اشاره به اینکه در حال حاضر در روند دریافت تسهیلات بانکی به متقاضیان برای گرداندن چرخه صنعت مشکلاتی وجود دارد، گفت: سیستم‌های بانکی با عنایت به نقش پررنگ صاحبان صنایع در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار روند ارائه تسهیلات به آنها را بهبود بخشند تا تولیدکنندگان دغدغه کمتری برای ادامه فعالیت داشته باشند.

فرهاد بشیری گفت: از دو میلیون و پانصد هزارشغلی که امسال قرار است در کشور ایجاد شود سهم پاکدشت ۲۱ هزار نفر است که صحبت با صاحبان صنایع نشان داد آنها به شرط حمایت و پرداخت مطالبات معوقشان آمادگی لازم برای فراهم کردن این فرصت‌های شغلی را دارند.

وی در خصوص مشکل کمبود آب در شهرک صنعتی عباس‌آباد و عدم اجرایی شدن مصوبه اختصاص آب از سد ماملو به این شهرک گفت: امیدواریم مصوبه دولت در خصوص شهرک‌های صنعتی عباس‌آباد و علی آباد هر چه زودتر اجرایی شود؛ ضمن اینکه با بهره‌برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی عباس آباد بخشی از مشکل کمبود آب این منطقه برطرف خواهد شد.