چین و ترکیه رقیب تولیدات داخلی

تولیدکننده منسوجات خانگی: اگر دولت از ما حمایت کند در مسابقه واردات برنده می‌شویم گروه بنگاه‌ها - مدیرعامل شرکت کارخانجات تولیدی و صنعتی ویستر گفت: به دست آوردن بازار توسط تولیدکننده‌های داخلی و پیشی گرفتن از واردکننده‌هایی همچون چین و ترکیه و ... از اهداف شرکت‌های تولیدی کشورمان بوده و جزو برنامه‌های دولت می‌باشد از طرفی تقاضای بازار از تشک در ایران بالا است و متاسفانه در حال حاضر سهم عمده‌ای از تولیدات در کارگاه‌هایی است که به صورت غیراصولی کالا تولید می‌کنند و نظارت بر آنها وجود ندارد و با چسباندن مارک کشورهای اروپایی اقدام به فروش کالای خود می‌کنند.

جلال مهدی در معرفی شرکت افزود: ویستردر سال ۸۹ در زمینه تولید انواع کالاهای خواب شامل تشک فنری، لحاف، بالش، ملحفه و سایر ملزومات خواب در شهرک صنعتی البرز قزوین شروع به فعالیت کرد.

وی در ادامه به حجم سرمایه‌گذاری ارزی ۵/۵ میلیون یورو و ۲میلیارد ریال این کارخانه اشاره کرد.

مهدی گفت: ویستر با مساحت ۰۰۰/۲۰ مترمربع با نظارت مهندسین خارجی و کارشناسان خبره داخلی ساخته شده است و به لحاظ طراحی و زیرساخت‌های اجرایی جزء مجهزترین بناهای صنعتی کل کشور محسوب می‌شود. همچنین دارای مجهزترین ماشین‌آلات و تجهیزات ساخت کشورهای آلمان، اسپانیا، ایتالیا و سوئیس می‌باشد که در یک شیفت کاری توان تولید ۱۲۰۰ تخته تشک فنری دو مدل را دارا است. وی گفت: شعار ما در وهله اول مشتری‌مداری و دوم بالا بودن کیفیت محصولاتمان است. با توجه به سیاست‌های گروه سرمایه‌‌گذاری تات در ایجاد شغل و اشتغالزایی، در حال حاضر مجموعه صنعتی ویستر به طور مستقیم ۱۵۰ نفر و به صورت غیرمستقیم

۵۰۰ نفر در مجموعه به کار گمارده شده‌اند.

بر آن هستیم تا در ایران تا ۳ سال آینده به یکی از ۲ برند برتر در ایران تبدیل شویم.

جلال مهدی در جواب به این سوال که آیا از وضعیت بازار راضی هستید، گفت: با وجود شرایط اقتصادی و هدفمندکردن یارانه‌ها و عدم افزایش قیمت کالاها و در نقطه مقابل افزایش قیمت حامل‌های سوخت و هزینه‌های جاری و مصرفی نیاز به حمایت دولت داریم.