دنیای اقتصاد - کرمانشاه - الهام اکبری: استاندار کرمانشاه از کسب رتبه اول این استان در زمینه اجرای طرح مسکن مهر کشور خبر داد و گفت: استان کرمانشاه در سال گذشته در رتبه ۲۹ کشور قرار داشت؛ اما خوشبختانه با اقدامات موثر و تاثیرگذاری که صورت گرفته استان کرمانشاه به رتبه اول کشوری دست پیدا کرده است که این مهم تنها با پشتکار، جدیت و تلاش حاصل شده؛ بنابراین هر کجا که هم افزایی و تلاش وجود داشته باشد، توسعه و پیشرفت محقق خواهد شد. سیددادوش هاشمی بیان کرد: همچنین استان کرمانشاه در سال گذشته در خصوص اشتغالزایی رتبه سوم کشوری را کسب کرده است. وی در ادامه افزود: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری را موظف به تشکیل کارگروه‌هایی در خصوص بهره‌وری و صرفه‌جویی نموده‌ایم تا موضوع جهاد اقتصادی بیش از پیش عینیت یابد.سیددادوش هاشمی با اشاره به سفر دور سوم رییس‌جمهوری به استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه در این سفر مصوبات ارزشمندی برای استان به تصویب رسید که مشکلات استان را در بخش‌های مختلف حل خواهد نمود.

رییس شورای اداری استان در ادامه خواستار نظارت دقیق و مستمر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط بر قیمت کالاها شد و گفت: کمیته تنظیم بازار استان باید با جدیت در این راستا وارد عمل شود و با نظارت بیشتر و قوی‌تر مانع از جلوگیری بی رویه قیمت کالاها و خدمات گردد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به در نظر گرفتن ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های صنعتی استان گفت: هر یک از صنعتگران بخش خصوصی که در زمینه صنعت طرح و برنامه‌ای دارند، باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند و دستگاه‌های ذی‌ربط نیز در این راستا با جدیت وارد کار شوند.