دنیای اقتصاد- اردبیل- مهدی حسین‌نژاد: مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل گفت:‌ در حال حاضر بیش از یک هزار و ۴۰۰ روستای اردبیل از نعمت برق بهره‌مند هستند.

علیرضا علیزاده در جلسه بررسی طرح‌های آماده افتتاح دهه فجر اظهار کرد: بیش از ۹۸ درصد جمعیت استان اردبیل از نعمت برق بهره‌مند شده‌اند و تنها چند روستای زیر ۲۰ خانوار وجود دارد که تلاش می‌کنیم ساکنان آن نیز از این نعمت بهره‌مند شوند. وی خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر شرکت برق منطقه‌ای بیش از ۲۰ طرح را به بهره‌برداری رسانده و برق‌رسانی به واحدهای مسکن مهر را نیز افتتاح می‌کند.

مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل یادآور شد: یکی از هدف‌گذاری‌های ما برق‌دار کردن واحدهای مسکونی مهر در وضعیت کنونی است؛ چرا که معتقدیم با تکمیل این واحدها بسیاری از افراد فاقد مسکن صاحب سرپناه شده و می‌توانند از مزایای مسکن مهر استفاده کنند.

علیزاده گفت: در تامین برق واحدهای مسکن مهر مشکل خاصی وجود ندارد و اگر منابع مورد نیاز از طریق وزارت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های متولی تامین شود تاسیسات برق این واحدها به صورت کامل اجرا می‌شود.

این مسوول‌ عنوان کرد: در حال حاضر تمام واحدهایی که به بهره‌برداری رسیده‌اند، برق‌دار شده و در این خصوص مشکلی نیز وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل با اشاره به اینکه مسوولان‌ شرط بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر را برخورداری از زیر‌ساخت‌های آب، برق‌ و گاز مطرح کرده‌اند، بیان کرد: تاکنون هیچ واحد مسکونی مهری بدون تاسیسات برق به بهره‌برداری نرسیده و ما سعی کردیم تمامی واحدهای مسکونی مهری که قرار است در ایام‌الله دهه فجر افتتاح شود از این نعمت برخوردار شوند.