دنیای اقتصاد - اصفهان - مجید مجیدی نژاد: رییس کمیسیون تجارت اتاق اصفهان گفت: لایحه پیشنهادی مالیات که از سوی دولت به مجلس ارائه شده نیازمند بازنگری دقیق است. جعفر ذره‌بینی، در جمع اعضای کمیسیون تجارت اتاق اصفهان تصریح کرد: در این لایحه برخی از بندها و تبصره‌ها نه تنها فعالیت‌های اقتصادی را محدود، بلکه فضای کسب و کار را با چالش روبه‌رو‌ می‌سازد. عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان از تشکیل جلسه فوق‌العاده کمیسیون تجارت با نمایندگان مجلس و کارشناسان مالیاتی با هدف بررسی ابعاد مختلف لایحه مالیاتی خبر داد و گفت: کمیسیون وظیفه دارد که دیدگاه تاجران و بازرگانان اقتصادی نسبت به این لایحه را به اطلاع نمایندگان و مسوولان دولتی برساند تا فضای کسب و کار مورد تهدید قرار نگیرد.

رضا خیامیان، رییس کمیته انرژی کمیسیون، نیز در این جلسه راه اندازی مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی در اتاق اصفهان را گامی موثر در هدفمند شدن فعالیت‌های اقتصادی و توسعه بازارها برشمرد و گفت: spx اصفهان می‌تواند در زمینه‌های مختلف باعث رشد و توسعه فعالیت‌های اقتصادی برای واحدهای تولیدی شود. جواد ظهیری، عضو کمیسیون تجارت اتاق اصفهان نیز در این جلسه ممنوعیت صادرات ۷۲ قلم کالا طی یک بخش نامه را باعث وارد آمدن زیان به صادرکنندگان این کالا عنوان کرد و گفت: این قبیل رفتارها هزینه‌های مضاعفی را برای فعالان اقتصادی ایجاد می‌کند.

محمدرضا کیانی، رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: زمانی که نرخ رشد سرمایه‌گذاری در کشور پایین است افزایش نرخ مالیات و افزایش فشارهای مالیاتی نتیجه بخش نیست.