قحطی پمپ بنزین در جاده چالوس؛ مانع مقابل سرمایه‌گذار

دنیای اقتصاد - کرج - ملیکا بهزادی: مدیر‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز از متوقف شدن احداث جایگاه ثابت عرضه سوخت در جاده کرج- چالوس خبر داد و گفت: طولانی شدن زمان اخذ استعلام‌های متعدد از سازمان‌های مربوطه و کمبود منابع مالی، مانع از ادامه فعالیت صاحب امتیاز این جایگاه شده است. ابراهیم شکوری خاطرنشان کرد: مجوز ساخت این جایگاه ۳ سال قبل در آستارا صادر شد و فرآیند اجرایی آن از ابتدای سال ۹۰ آغاز شده و تا‌کنون به اتمام نرسیده است.

وی در‌خصوص اقدامات این شرکت برای حل مشکل کمبود جایگاه‌های عرضه سوخت در جاده کرج- چالوس اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز تاکنون چندین مجوز و موافقت نامه اصولی ساخت جایگاه سوخت توسط بخش خصوصی در این محور صادر کرده که به دلیل عدم موفقیت در اخذ مجوزهای لازم از سازمان‌های مربوطه و شرایط خاص جاده هیچ یک به نتیجه نرسیده است.

این مقام مسوول همچنین با اشاره به توقف بهره‌برداری از جایگاه سیار عرضه سوخت در این محور مواصلاتی اظهار کرد: وجود معارضین و نیز عدم تایید و ارائه مجوز از سوی سازمان آب، امکان بهره‌برداری از جایگاه سیار عرضه سوخت را نیز در جاده چالوس سلب کرده است.