دنیای اقتصاد - اردبیل- مهدی حسین‌نژاد: شهردار اردبیل گفت: تولید آسفالت در این استان از مرز ۲۰۰ هزار تن گذشت.

صدیف بدری در دیدار از طرح‌های عمران شهری در منطقه سه شهرداری اردبیل اظهار کرد: این رقم در حالی محقق شده است که هنوز پنج ماه از سال باقی‌مانده و در فرصت باقی‌مانده با تامین قیر مورد نیاز سعی می‌کنیم آسفالت‌ریزی را ادامه داده و به بالاتر از رقم یاد شده برسانیم. وی با قدردانی از صبر و تحمل مردم در اجرای پروژه‌ها و پرهیز از برخی حاشیه‌سازی‌ها تصریح کرد: سرانجام طرح‌های عمران شهری به رضایتمندی مردم منجر شد و سعی می‌شود حقوق شهروندان بیش از هر زمان دیگری حفظ شود.

بدری در ادامه به حرکت‌های مثبت شهرداری در هفت ماه گذشته علاوه بر بخش آسفالت‌ریزی و توسعه فضای سبز اشاره کرد و یادآور شد: در کارهای فرهنگی نیز غفلت نکردیم و سعی داشتیم طرح‌ها و اقدامات به صورت همه‌جانبه اجرایی شده و شکل عملیاتی به خود بگیرد.

وی گفت: تدوین برنامه سال ۹۲ شهرداری اردبیل آغاز شده و به سرعت نسبت به تدوین و تهیه این برنامه مطابق با برنامه پنج ساله توسعه اردبیل اقدام می‌کنیم تا شورا در فرصت مناسب بتواند آن را مصوب کرده و برای اجرا در اختیار شهرداری قرار دهد.

بدری پیش‌بینی کرد: برنامه امسال شهرداری به شکل عملیاتی تا دهه فجر تدوین شده و در اواسط بهمن‌ماه برای تصویب نهایی به شورای شهر تحویل داده شود.