دنیای اقتصاد - کرمانشاه - الهام اکبری: معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر ارائه خدمات آموزشی و تحقیقاتی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه خبر داد. دکتر سینا زرشکی در این خصوص اظهار کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه با هدف ایجاد ارتباط موثر بین دانشگاه و صنعت در حوزه صنایع کوچک و به منظور استفاده از پتانسیل علمی دانشگاه برای تامین نیازهای این بخش از صنعت تفاهم‌نامه‌ای با دکتر جهانگیر شاهمرادی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان منعقد کرد.

وی درباره مفاد این تفاهم‌نامه، گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، دانشگاه صنعتی کرمانشاه پذیرفته است که در تربیت و تقویت کادر آموزشی و پژوهشی لازم متناسب مورد نیاز برای توسعه صنایع کوچک استان همکاری داشته باشد.

زرشکی همچنین در خصوص موارد ارائه خدمات پژوهشی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان از سوی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اظهار کرد: علاوه بر انجام و اجرای طرح‌های مطالعاتی و ارائه خدمات پژوهشی، بررسی مشکلات حاکم بر فضای کسب و کار در راستای ایجاد و توسعه صنایع کوچک استان بر اساس اعلام نیاز شرکت، نظارت بر حسن اجرای قرارداد‌های مطالعاتی و پژوهشی منعقده شرکت با سایر اشخاص حقیقی و حقوقی نیز از جمله این موارد ارائه خدمات پژوهشی است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: همچنین شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز پذیرفته است که در تامین منابع و حمایت مالی برای برگزاری دوره‌های آموزشی و انجام پژوهش‌های کاربردی مورد نیاز صنایع کوچک استان مشارکت داشته و پایان‌نامه‌های تحصیلی به ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در راستای توسعه صنایع کوچک استان هدایت و حمایت کند.