دنیای اقتصاد - کرج - جزا خالدی: فرماندار کرج رقم بودجه پایه امسال شهرستان کرج را ۴۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با توجه به ارتقای بخش اشتهارد به شهرستان و تخصیص ۷ میلیارد تومان از این رقم به این شهرستان، بودجه شهرستان کرج به ۳۸ میلیارد تومان تقلیل یافت.

مهندس مهدی ایران نژاد که در کمیته برنامه ریزی شهرستان کرج در سالن غدیر فرمانداری سخن می‌گفت، تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات سه طرح کلان قطار شهری کرج، آبرسانی و تاسیسات فاضلاب این کلانشهر جمعا به مبلغ ۵/۱۱۴ میلیارد تومان، رقم نهایی اعتبارات امسال شهرستان کرج به ۵/۱۵۲ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت. به گفته وی، رویکرد دولت در بودجه ۹۱ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، راه‌اندازی ادارات در استان نوپا و جدید البرز، رفع محرومیت‌هایی همچون سرانه بهداشت، مساله فرهنگی، اتوبان و جاده ترانزیت خواهد بود. فرماندار کرج عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته را ستود و اظهار کرد: براساس آمار و اطلاعات موجود تاکنون ۹۸ درصد اعتبارات ۹۰ میلیارد تومانی سال قبل جذب و عملیات اجرایی پروژه‌ها نیز به مرحله نهایی رسیده است. ایران نژاد همکاری و تعامل بین نمایندگان استان و مسوولان را بسیار سازنده ارزیابی و اظهار امیدواری کرد این تعامل و همکاری، خروجی ارزشمندی را برای توسعه

همه جانبه شهرستان کرج و استان البرز به همراه داشته باشد. وی، در این جلسه همچنین از تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خانه مطبوعات کرج خبر داد و تصریح کرد: این اعتبار صرف ساخت ساختمان برای خانه مطبوعات خواهد شد.