دنیای اقتصاد - همدان - محبوبه یادگاری: استان همدان دارای بالاترین تعداد مجتمع خدماتی رفاهی نسبت به مساحت استان در سطح کشور بوده و در سفرهای تابستانی با امکانات مناسب برای ارائه خدمات به مسافران آماده است. گودرز محمودی، مدیرکل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های استان همدان ضمن اعلام مطلب فوق اظهار کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی مجموعه‌هایی هستند که با مجوز و نظارت اداره‌کل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های استان‌ها و در طول نقاط مشخصی از راه‌ها برای ارائه خدمات متمرکز به مسافران، رانندگان و استفاده‌کنندگان از جاده ساخته شده‌اند.

محمودی گفت: از ابتدای قانون ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی تاکنون تعداد ۱۹ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در راه‌های استان همدان ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده که با توجه به ارزیابی به عمل آمده توسط سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان با توجه به مساحت رتبه اول را در تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی در کشور دارد.

مدیرکل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های استان همدان در ادامه با اشاره به آمادگی ناوگان عمومی حمل‌و‌نقل جاده‌ای مسافر برای انجام سفرهای تابستانی، از عموم مردم خواست حتی‌المقدور برای مسافرت از ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی جاده‌ای استفاده کنند.