دنیای اقتصاد - اصفهان - فرزانه احمدی: طرح ساخت محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان و نخستین شهرک نمایشگاهی کشور در محل روشن دشت از سوی مشاور رییس‌جمهور به عنوان طرح مهر ماندگار و یکی از پروژه‌های نیمه تمام استان به ثبت رسید. رییس هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: از آنجا که شخص استاندار اصفهان بر راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این طرح تاکید داشته و همچنین نظر مدیریت شهری و شهردار اصفهان نیز همین است، طرح یاد شده در میان پروژه‌های مهر ماندگار استان مصوب شد.

رییس هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اعلام اینکه فاز اول طرح تا کمتر از دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در تلاشیم تا پایان شش ماه نخست سال جاری پروانه‌های لازم را از شهرداری دریافت کرده و بلافاصله پس از آن کلنگ زنی طرح را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان نیز گفت: از طریق مصوبات سفر اول و دوم رییس جمهور به استان اصفهان و ارائه آن به سازمان توسعه تجارت در سال ۸۷ کمک دولتی برای اجرای این طرح دریافت شد و امسال نیز بودجه‌ای در قالب طرح مهر ماندگار اختصاص یافت.

رسول محققیان با اشاره به توجه مدیریت کلان و مدیریت شهری اصفهان بر اجرای این طرح ملی، ابراز امیدواری کرد: تا سال ۹۲ فاز نخست طرح به بهره‌برداری برسد.