دنیای اقتصاد- کرج- مجید طاهرخانی: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از تدوین کتابچه راهنمای فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد. مهندس میثم نیک‌نژاد، با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه صنایع کوچک در این استان و با اعلام این خبر افزود: کتابچه راهنمای فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان و ارائه آن به متقاضیان سرمایه‌گذار داخلی و خارجی از جمله اقداماتی است که درحال تدوین بوده و می‌تواند در معرفی توانمندی‌های استان البرز، در سطح داخل و خارج کشور موثر واقع شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز؛ وی در ادامه گفت: برای بسترسازی در خصوص ایجاد و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه صنعت ومعدن نشست‌های مشترکی با سازمان سرمایه‌گذاری خارجی انجام شده است.

وی گفت: در راستای سرمایه‌گذاری خارجی، ارتباط با اتاق‌های بازرگانی البرز و کشورهای خارجی با هدف بررسی و ایجاد زمینه‌های همکاری در شهرک‌های صنعتی از مسائل مهمی است که پیگیر هستیم.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: عقد قرارداد تجدید ساختار و نوسازی با موضوع عارضه‌یابی واحدهای صنعتی و همچنین طرح مطالعاتی بازار با موضوع نیاز سنجی آموزشی و تدوین بسته‌های آموزشی برای واحدهای صنعتی با انتخاب مشاور و برگزاری کمیسیون استعلام بها نیز وارد فاز اجرایی شده است.