آقازاده افزود: موجی که از نوروز امسال در استان ایجاد شد منجر به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان شده است از این رو ناچار شدیم فضاهای دیگری را برای بستری بیماران کرونایی آماده‌ کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: اقشار مختلف مردم همچون یک‌سال گذشته همکاری و تعامل لازم را در این زمینه داشته باشند. 

وی تاکید کرد: بازار و مراکز خرید شهر اراک و شهرهای بزرگ استان با همکاری مردم کاملا تحت نظارت است از این رو شاهد ترافیک روان و بسیار کمتری نسبت به گذشته هستیم که تاثیرگذار است. آقازاده با اشاره به مشکل تامین اکسیژن برای بیماران کرونایی گفت: مقرر شد پتروشیمی شازند تولیدات اکسیژن خود را که به صنایع و استان‌های دیگر ارسال می‌کرد، متوقف کند و در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی استان قرار دهد. وی یادآور شد: روز پنج شنبه گذشته حدود ۲۲۰ کپسول اکسیژن را برای استفاده بیماران کرونایی از صنایع و ادارات استان جمع‌آوری کردیم. مسوول تامین اکسیژن هم شرکت پتروشیمی شازند است. استاندار مرکزی گفت: تعدادی پتو، ویلچر و نیروی آماده به‌کار موردنیاز، با همکاری هلال‌احمر و مراکز درمانی صنعت نفت، نظامی و انتظامی استان درحال تامین است و امید است مردم، خیران و به‌ویژه پرستارانی که بازنشسته هستند و آمادگی ارائه خدمات را به بیماران دارند خود را به دانشگاه علوم‌پزشکی معرفی کنند تا از ظرفیت آنان در ۱۰ روزه آینده بهره‌گیری شود.

وی اظهار کرد: چنانچه بتوانیم با همین محدودیت‌های ایجاد شده و تعامل و همکاری مردم ۱۰ روز دیگر به همین منوال پیش برویم انتظار می‌رود پیک کرونا در استان کنترل شود.