به گزارش روابط عمومی فولاد خراسان، این مجتمع صنعتی در ماه بهمن با تامین ۲۳۲ هزار و ۲۵۰ تن کنسانتره، موفق شد رکورد پیشین تامین این ماده اولیه را که یک ماه قبل به دست آمده بود، بیش از ۱۳هزارتن افزایش دهد. این در حالی است که فولاد خراسان در دی هم موفق شده بود با تامین ۲۱۹ هزار ۸۳ تن کنسانتره، رکورد ۲۱۸ هزار و ۵۹۳ تنی قبلی خود را که آذر امسال ثبت کرده بود، ۴۸۰ تن ارتقا دهد و به این ترتیب در سه ماه آذر، دی و بهمن شاهد سه رکوردشکنی پیاپی در حوزه تامین مواد اولیه خود بود.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان، با تبریک این رکوردشکنی سه‌گانه به همکاران خود، اظهار کرد: افزایش بهره‌گیری از سامانه حمل‌و‌نقل ریلی، پیگیری‌های مجدانه واحد برنامه‌ریزی خرید و تلاش و همت همه همکاران و پیمانکاران دست‌اندرکار تخلیه کنسانتره در کسب این موفقیت جای تبریک و قدردانی دارد.

کسری غفوری تاکید کرد: تسریع در فرآیند «احداث و راه‌اندازی کارخانه کنسانتره» فولاد خراسان در سنگان با هدف پایداری چرخه تامین مواد اولیه و با کیفیت، از اولویت‌های توسعه و اهداف استراتژیک شرکت است که نویدبخش افقی روشن برای فولاد خراسان خواهد بود و در کنار «بهینه‌سازی مصرف مواد اولیه و استراتژیک»، گامی اساسی برای فائق آمدن بر مشکلات ناشی از تحریم‌ها خواهد بود.