وی در ادامه نام‌گذاری بلوار انتهای جرجان را به نام امام رضا(ع) پیشنهاد داد و گفت: با توجه به اینکه این محور در مسیر شهر مشهد قرار دارد و زائران حرم رضوی از این مسیر عبور می‌کنند، پیشنهاد تغییر نام این بلوار را دارم. رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان همچنین با تاکید بر ضرورت حذف شرکت‌های واسطه‌ای در تامین نیروی شهرداری اظهار کرد: انتظار می‌رود پیگیری و تعیین تکلیف وضعیت نگهبانان شهرداری، مدیران خانه‌های فرهنگ و مربیان ورزش صبحگاهی و ایستگاه‌های تندرستی نیز مورد پیگیری قرار گیرد و اقدامات لازم برای انجام قراردادهای مستقیم این افراد با شهرداری انجام شود.

گرزین با اشاره به ضرورت برقراری عدالت و توازن در پرداخت حقوق و مزایا به کارکنان رسمی، قراردادی و شرکتی خواستار پیگیری این موضوع از سوی شهرداری گرگان شد و گفت: با توجه به اختلاف حقوق زیاد بین نیروهای مختلف شهرداری این موضوع نیازمند عزم جدی است. نایب‌رئیس شورا و رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای شهر گرگان همچنین بازنگری در ساختار نیروی انسانی شهرداری، پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، توازن در پرداخت حقوق و مزایای نیروهای رسمی، قراردادی و شرکتی و بیمه تکمیلی نیروهای شرکتی شهرداری را از اولویت‌هایی دانست که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد. وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات پاکبانان، بر ضرورت پیگیری و بازنگری قراردادهای خدمات شهری و فضای سبز که بدون تعدیل است با توجه به افزایش قیمت‌ها و تورم تاکید کرد.

گرزین با تاکید برضرورت تقویت جایگاه شوراها گفت: بدون شک بزرگ‌ترین و موثرترین نهاد مردمی در ساختار سیاسی و اجتماعی شوراها هستند و از این رو از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهم با توجه به اینکه قانون شوراها در سال ۱۳۵۸تصویب شد و آخرین اصلاحیه مربوط به سال ۱۳۹۶ است، نسبت به اصلاح و تقویت پارلمان محلی اقدام کنند. وی گفت: شورای اسلامی شهر گرگان در این دوره کارنامه خوبی داشته است و با توجه به شرایط سخت اقتصادی طرح‌هایی همچون خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس، احداث روگذر سربازان امام زمان(عج)، بازگشایی ۶۰ متری افسران، آغاز عملیات اجرایی بازار موزه هفت شهر، توجه به توسعه پارک‌های محلات و احداث چند پارک جیبی، توجه ویژه به بافت تاریخی و پیگیری جدی برای دریافت مجوزهای لازم تله‌کابین از اقدامات قابل‌توجه شورای شهر و شهرداری در این دوره است.