وی اظهار کرد: گازرسانی به شهردیهوک به روش CNG، گازرسانی به شهرهای نهبندان، درح، خط انتقال سربیشه –نهبندان، خط انتقال سربیشه –درح و ۱۲۰ روستای استان در سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای این طرح‌ها نیز ۱۷۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

وی افزود: به منظور کیفی‌سازی خدمات نیز این شرکت اقدام به استقرار میز خدمت، پیشنهاد واگذاری برخی خدمات به دفاتر پیشخوان دولت و طراحی نرم‌افزار اندروید مشترکان با قابلیت مشاهده صورتحساب، ثبت عدد کنتور، ارسال اخطار قطع و راه‌اندازی چاپ آنلاین قبوض کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: به منظور افزایش سطح رضایتمندی و اطلاع از نظرات ارباب‌رجوع، طرح پژوهشی نظرسنجی رضایتمندی مشترکان از خدمات شرکت گاز با همکاری جهاد دانشگاهی استان انجام شده است.

هاشمی گفت: آغاز گازرسانی به ۲ شهر درح و دیهوک و تعداد ۱۳۳ روستا با برآورد هزینه ۸۵ میلیارد تومان و همچنین بهره‌برداری از طرح گازرسانی به ۴ شهر طبس مسینا، گزیک، زهان، آبیز و نیز گازرسانی به ۹۰ روستا، افتتاح طرح گازرسانی به کارخانه سیمان باقران و بهره‌برداری از طرح خط انتقال گزیک -طبس مسینا با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان از مهم‌ترین برنامه‌های سال گذشته بوده است.