دنیای اقتصاد - اردبیل - مهدی حسین‌نژاد: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل گفت:‌ به علت نبود زیرساخت حمل و نقل عمومی مردم علاوه‌بر پرداخت هزینه‌های بالا ، دچار اتلاف وقت زیادی نیز می‌شوند. به گزارش روابط عمومی شهرداری اردبیل، حمید مظاهری اظهار کرد: اکنون در قالب بخش خصوصی و دولتی، ۱۳۷ دستگاه اتوبوس در اردبیل مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم هستند که روزانه به‌طور متوسط ۱۶۰ هزار نفر را جابه‌جا می‌کنند.

وی به راه‌اندازی خطوط بی‌آرتی در کلان‌شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: ایجاد خطوط بی‌آر‌تی نیازمند آن است که زیرساخت‌های لازم فراهم شود و پس از مطالعه ترافیک شهری در طرح جامع، به ایجاد خطوط بی‌آرتی در کلان‌شهر اردبیل اقدام می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل با اشاره به خدمات‌رسانی سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل به شهرک‌های تازه‌تاسیس تصریح کرد: در شهرک‌های جدیدالاحداث همچون نیایش، ‌ اندیشه، ایران‌آباد و میراشرف اقدامات مناسبی برای خدمات‌رسانی به اهالی انجام شده است و اهالی هر یک از شهرک‌های تازه‌تاسیس برای خدمات‌رسانی درخواستی داشته باشند، پس از بررسی مسیرهای موجود از سوی کارشناسان اتوبوسرانی خدمات‌دهی آغاز می‌شود.

مظاهری اضافه کرد: ‌سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل به دنبال این است که به صورت جدی خط ویژه در کلان‌شهر اردبیل ایجاد شود و برای اجرای این طرح سازمان‌های دولتی نیز باید همکاری‌های لازم را انجام دهند تا موضوع حل شده و انتظار شهروندان برآورده شود.