دنیای اقتصاد، شهرری، روح الله حسین‌زاده: بخشدار مرکزی شهرستان ری حجم اعتبارات اختصاص یافته در سال گذشته به حوزه روستایی این بخش را ۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه به همت دولت تدبیر و امید و پیگیری‌های فرماندار ری، اعتبارات خوبی برای این بخش اختصاص یافته است.

حشمت‌الله پورمهدوی ضمن گرامیداشت هفته دولت افزود: این اعتبارات به توسعه و عمران روستاهای اسلام‌آباد سیمان تهران، امین‌آباد، صالح‌آباد شرقی، اسلام‌آباد نظامی و غنی‌آباد اختصاص یافته است. وی با اشاره به روستاهای کمتر توسعه یافته و محروم در حوزه بخش مرکزی شهرستان ری اظهار کرد: با وجود فاصله کمتر از ۳ کیلومتری این روستاها با پایتخت، اهالی این روستاها همچون کوره فرنگی، الیمون و عمادآور هنوز از کمبود امکانات و اعتبارات رنج می‌برند که با تاکید اخیر فرماندار ری، مقرر شده است مشکلات این روستاها مرتفع شود.

پورمهدوی بروز این مشکلات را ناشی از عدم استقرار دهیاری در این روستاها برشمرد و خاطرنشان کرد: به‌زودی مراحل نهایی تصویب طرح هادی و راه‌اندازی دهیاری در روستاهای فاقد دهیاری بخش مرکزی به پایان می‌رسد و با تخصیص اعتبارات لازم، زنگ عمران و آبادانی در این روستاها نواخته خواهد شد. نماینده عالی دولت در بخش مرکزی شهرستان ری از افتتاح قریب الوقوع دهیاری روستای اندرمان (امامزاده ابوالحسن(ع)) خبر داد و گفت: اهالی روستاهای دیگر بخش مرکزی نیز به‌زودی شاهد افتتاح سایر دهیاری‌های این بخش خواهند بود.