دنیای اقتصاد، اردبیل، مهدی حسین‌نژاد: معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری استان اردبیل از تشکیل کمیته همکاری‏های مشترک بین پارک علم و فناوری استان و شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل خبر داد.

محسن دیندار در جلسه‏ای که به‌منظور امکان‏سنجی بهره‏برداری شرکت توزیع نیروی برق استان از محصولات و خدمات شرکت‌های فناور و دانش‏بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان در محل سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد، پیشنهاد تشکیل کمیته راهبردی مشترک توسعه فناوری را داد که مورد استقبال و پذیرش مدیرعامل شرکت توزیع برق قرار گرفت. وی اظهار کرد: تشکیل جلسات مستمر، پیگیری مصوبات جلسات از سوی طرفین، زمینه‏سازی مشارکت پارک و شرکت‌های فناور در طرح‌های فنی و مساله محور از مهم‌ترین وظایف کمیته راهبردی است.

معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری استان با اشاره به ظرفیت موجود در بین شرکت‌های فناور و دانش‏بنیان فعال در حوزه صنعت برق مستقر در پارک علم و فناوری خواستار توجه این مسوولان به توانمندی‏های این شرکت‌ها شدند.

در این جلسه که با حضور مدیران‌عامل و اعضای شرکت‌های فناور و دانش‏بنیان فعال در حوزه صنعت برق برگزار می‏شد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق با استقبال از این توانمندی‏ها خواستار همکاری شرکت‌های فناور و دانش‏بنیان به‌منظور کاهش اتلاف انرژی با شرکت توزیع نیروی برق استان شد.