دنیای اقتصاد، اصفهان: رئیس شورای‌شهر اصفهان گفت: نمایشگاه بزرگ اصفهان، یکی از دغدغه‌های مهم شورای شهر است و به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه شهر مورد توجه شهرداری و شورای شهر قرار دارد. رضا امینی افزود: اکنون دولت و بخش خصوصی در این زمینه به اجماع‌نظر رسیده‌اند که باید زیرساخت‌های موردنیاز صنعت گردشگری را به عنوان یکی از بهترین منابع درآمدی شهر اصفهان فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت‌های صنعت گردشگری، مباحث نمایشگاهی است، تصریح کرد: در کنار توسعه امکانات فرودگاهی، طرح سالن اجلاس و طرح‌هایی همچون شهر رویاها و آکواریوم ناژوان، مرکز نمایشگاه بزرگ اصفهان نیز در حال ساخت و آماده‌سازی است که این طرح، بسته گردشگری اصفهان در محور شرق را تکمیل خواهد کرد.

رئیس شورای شهر اصفهان تاکید کرد: نمایشگاه فعلی اصفهان اگرچه در سال‌های گذشته، پاسخگوی کارکردهای صنعتی و اقتصادی استان بوده است، اما در فضایی غیرمتناسب با صنعت نمایشگاهی بنا شده و در حد و شأن اصفهان نیست.امینی تصریح کرد: بر این اساس در دوره چهارم شورای شهر و از طریق رایزنی‌های انجام شده، سهم عمده نمایشگاه اصفهان از سوی شهرداری خریداری شد و امیدواریم این طرح در زمان‌بندی اعلام شده به بهره‌برداری برسد.