دنیای اقتصاد، اردبیل، مهدی حسین‌نژاد: معاون پارک علم و فناوری اردبیل گفت: در تلاش هستیم تا تدوین مدل توسعه فناوری‌های این استان را با هدف اجرای فرآیندهای مرتبط با نوآوری‌ها و ابتکارات شاهد باشیم. محسن دیندار در نشست مسوولان پارک علم و فناوری در اردبیل اظهار کرد: با ایجاد ساختار مناسب به راحتی می‌توان شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را برای حضور در پارک علم و فناوری معرفی کرد تا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مجموعه بیشتر و بهتر استفاده شود.

وی برگزاری دو همایش استانی، کارگاه‌ها و نشست‌های متعدد با هدف معرفی فعالیت‌های پارک علم و فناوری استان را به همراه حضور در جلسات متعدد یادآور شد و تصریح کرد: تشکیل کمیته تخصصی توسعه فناوری استان، تشکیل کمیته راهبری مشترک با دستگاه‌های اجرایی در مسیر تحقق اهداف پارک و توسعه و تجهیز پارک علم و فناوری با استقرار ۲۷ شرکت فناور در کمتر از یک‌سال به انجام رسیده است.

معاون پارک علم و فناوری استان از هدایت شرکت‌های دانش‌بنیان برای استقرار در پارک خبر داد و گفت: ۷۱ شرکت استان که مراحل ثبت‌نام آنها در سامانه شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شده و اقدام به تکمیل پرونده کرده‌اند، در آستانه انجام دیگر مراحل کار و فعالیت هستند تا با حضور در پارک علم و فناوری بتوانند برنامه‌‌ها را سازماندهی کنند.