افتتاح بزرگ‌ترین فروشگاه رفاه  در اصفهان

دنیای اقتصاد، اصفهان: در مراسمی با حضور مدیرعامل فروشگاه‌های رفاه کشور نسل جدید فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در اصفهان رونمایی شد. مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور در این مراسم با اشاره به سهم ۵ درصدی از خرده‌فروشی در کشور گفت: پیشنهادی به رئیس‌جمهوری مبنی بر جایگزینی سبد کالا و بسته حمایت غذایی به جای یارانه نقدی ارائه دادیم، در صورت اجرای این طرح علاوه‌بر اینکه توجه بیشتری به قشر ضعیف جامعه خواهد شد، از سوءاستفاده‌های احتمالی نیز جلوگیری می‌شود و حتی با اقداماتی می‌توان ارزش این سبدها را افزایش داد.

فرشید گلزاده‌کرمانی افزود: اکنون نخستین هایپر رفاه اصفهان و بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه کشور در اصفهان افتتاح شده است، این در حالی است که در کشور تنها چهار تا پنج‌فروشگاه زنجیره‌ای مدل هایپر رفاه فعالیت می‌کند. وی با بیان اینکه هایپر رفاه اصفهان از نظر وسعت به نسبت دیگر فروشگاه‌های رفاه‌ کشور گسترده‌‌تر است، گفت: رویکرد جدیدی برای فروشگاه‌های رفاه تعریف شده است و حاضر به سرمایه‌گذاری در تمام هتل‌ها و مراکز تفریحی هستیم. مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور، فروشگاه رفاه علامه مجلسی اصفهان را بزرگ‌ترین رفاه هایپر نسل جدید در کشور دانست و گفت: از پنج ماه قبل نسل جدید فروشگاه‌های رفاه آغاز به‌کار کرد که اکنون فروشگاه رفاه علامه مجلسی اصفهان به‌عنوان پنجمین فروشگاه در کشور به نسل جدید فروشگاه‌های رفاه پیوسته است.

گلزاده‌کرمانی با بیان اینکه در این مجموعه، ۹۰ درصد کالاهای عرضه شده داخلی هستند، افزود: در واقع از اصلی‌ترین اهداف ما تقویت تولید داخلی است. وی با اشاره به اینکه توجه به نشان‌های تجاری داخلی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، گفت: زمانی که فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در کشور به‌منظور تقویت برندهای داخلی تلاش کنند و مشوقی برای تولیدکنندگان داخلی باشند به‌طور قطع شاهد بالندگی تولید داخلی خواهیم بود و کمک زیادی به اقتصاد کشور و اجرا شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌شود.