بهترین هتل های پنج ستاره در تهران

برای مشاهده تعرفه رزرو هتل ابتدا وارد وب سایت هتل یار به آدرس اینترنتی  www.Hotelyar.com شده و از منو بهترین هتل ها بر روی گزینه بهترین هتل های تهران کلیک کنید تا وارد صفحه لندینگ مربوطه شوید؛ در ادامه به معرفی بهترین هتل های تهران می پردازیم.

هتل ۵ ستاره پارسیان استقلال

هتل استقلال با نام سابق هتل رویال هیلتون دارای دو برج شرقی و غربی است که برج شرقی آن به تازگی بازسازی شده است این هتل نه تنها بزرگ ترین هتل بین المللی در تهران است بلکه به واسطه موقعیت جغرافیایی استثنایی خود یکی از بهترین گزینه های رزرو هتل پنج ستاره در تهران است.

این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی در شمال استان تهران نزدیک به بزرگراه چمران واقع شده است،  در نزدیکی هتل استقلال تله کابین توچال تهران و مجموعه کاخ های دیدنی سعد آباد، کاخ نیاوران، دربند، توچال، درکه و کوه های شمالی تهران قرار دارند.

برای رزرو اینترنتی هتل پنج ستاره استقلال با ۳۳% تخفیف و هزینه ۸۳۰,۰۰۰ تومان به همراه مشاهده تهران آدرس و نقشه وارد سایت هتل یار شوید.

هتل ۴ ستاره اوین تهران

یکی از زیباترین هتل های تهران، هتل چهار ستاره اوین می باشد این هتل در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تهران و به دور از آلودگی ماشین ها ساخته شده یعنی بزرگراه چمران و اتوبان یادگار. هتل اوین در سال ۱۳۴۸ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۰ به زیر مجموعه مجموعه هتلهای گروه پارسیان درآمد. این هتل با ۴ طبقه دارای ۱۵۰ واحد اقامتی با تجهیزات مدرن مانند: استخر، سونا، جکوزی، کافی شاپ، کافی نت، سالن کوه نور و ... می باشد.

قیمت رزرو این هتل ۱,۴۲۰,۰۰۰ تومان است اما با %۳۵ با مبلغ ۹۲۲,۰۰۰ تومان قابل رزرو هتل است برای اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت رزرو آنلاین هتل اوین تهران وارد سایت هتلیار به آدرس https://hotelyar.com شوید.

هتل ۵ ستاره لاله تهران

هتل اینترکنتینانتال سابق با نام جدید هتل لاله برجی 13 طبقه است که در یکی از بهترین مکان های تفریحی تهران در کنار پارک لاله تهران واقع شده است. زمان افتتاح این هتل سال 1350 بوده و آخرین بار در سال 1376 بازسازی شده است.

این هتل دارای 380 واحد اقامتی بوده و با امکاناتی نظیر سالن های باشکوه و لوکس برای جشن ها و سمینارها، رستوران فرانسوی روتیسری، رستوران چینی تیاره، رستوران نمکدون، کافی شاپ 24 ساعته همراه با موسیقی زنده و بوفه، استخر تابستانی، سونا و جکوزی، بانک، پارکینگ بزرگ و فروشگاه های متنوع پذیرای مسافران و گردشگران از سرتاسر دنیا است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.