"کسرا" به عنوان حامی هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات  ایران

 این همایش به پشتوانه تجربه ۵۰ سال فعالیت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) با رویکرد رشته ای و با شعار (ارزش آفرینی کسب و کارهای تعاملی و پلتفرم ها) برگزار گردید.

شرکت مهندسی کسرا با برپایی غرفه نمایشگاهی در سالن جانبی همایش به ارائه محصولات و توانمندی های خود در حوزه نرم افزارها و سخت افزارهای حضور و غیاب و حراست پرداخت که مورد استقبال مدعوین قرار گرفت.

شرکت کسرا به عنوان شرکت متخصص در تولید و ارائه راهکارهای جامع نرم افزاری و سخت افزاری حوزه تردد با کسب گواهینامه دانش بنیان بیش از 10 نرم افزار عملیاتی در این حوزه را به بیش از 1000 سازمان دولتی و خصوص در سطح کشور ارائه نموده است. از بارزترین محصولات کسرا  می توان به سامانه هایی همچون : کنترل تردد، رزررواسیون و توزیع غذا، کنترل تردد میهمان، کالا و خودرو، ماموریت و مسافرت و کارانه، پارداش و اضافه کار اشاره نمود.

کسرا2

لازم به ذکر است که از مهمترین اهداف برگزاری این همایش معرفی دستاوردهای برگزیده در قالب محصولات و مقالات در حوزه های مختلف علوم و فناوری اطلاعات بود. از طرف دیگر پیوند کاری میان صاحب نظران و محققان در حوزه فناوری اطلاعات و زمینه های مرتبط از جمله مهمترین اهداف این همایش بود. در قالب این همایش جوایز ملی فاب ( فناوری اطلاعات برتر)، مبفا (مدیران برتر فناوری اطلاعات) و جایزه شرکت های تحول آفرین اعطاء گردید.

کشسرا3

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.