رستوران گردان برج میلاد مکانی برای تمام اقشار

به گزارش دنیای اقتصاد، این تفکر که رستوران گردان برج میلاد تنها مخصوص طبقه مرفه و پولدار جامعه است، تفکری غلط است که متاسفانه برخی رسانه‌ها به آن دامن زده‌اند. بخش فروش سازمانی رستوران گردان برج میلاد تا کنون قرار دادهای بیشماری با تخفیف بالا با سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی منعقد کرده تا کارمندان زحمت کش سازمان‌ها از تسهیلات این رستوران استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، رستوران گردان برج میلاد با ظرفیت بیش از ۳۵۰ نفر همراه با سالن ویژه در ارتفاع ۲۹۲ متری در فضایی زیبا برای میهمانان خاص و جلسات مهم کاری و سازمانی میزبان هم میهنان ارجمند می باشد.

یکی دیگر از مزیت‌های رستوران گردان برج میلاد، تنوع غذایی بالای آن است.

ویژگی‌های منحصر به فرد رستوران گردان برج میلاد

گردان میلاد3

مرتفع ترین و بزرگترین رستوران گردان جهان، گردش آرام و دلنواز با نمای ۳۶۰ درجه از شهر تهران، موقعیتی بسیار زیبا و محیط آرامش بخش برای برگزاری جشن‌ها، موسیقی زنده، اینترنت وایرلس، بوفه مدرن و مجهز به تکنولوژی‌های روز دنیا، از مهم‌ترین ویژگی‌های منحصر به فرد و استثنایی رستوران گردان برج میلاد تهران است.

مبلمانی زیبا و راحت با رنگ‌های آرامش بخش، چیدمانی منظم و طراحی چشم نواز کف و سقف به همراه نقوش برجسته دیواری که حاکی از تاریخ این مرز و بوم است از جاذبه‌های بصری رستوران گردان است.

خدمات ویژه رستوران گردان برج میلاد

گردان میلاد2

عکاسی و فیلم برداری توسط تیم مجرب عکاسی رستوران گردان که همواره آماده ثبت لحظات ناب شما در کنار عزیزانتان هستند، میز آرایی متناسب با جشن‌ها یا تشریفات و ارائه خدمات تشریفات آفیش ورودی، پارکینگ، استقبال و بدرقه میهمانان توسط تیم حرفه‌ای و دوره دیده، از جمله خدمات ویژه رستوران گردان برج میلاد است.

برگزاری تیم مراسم و رویدادهای رسمی توسط تیمی مجرب و حرفه‌ای، برگزاری جشن تولد و نامزدی با جلوه‌ها و موقعیتی ناب، زیبا و به یادماندنی، برگزاری اعیاد و مناسبت‌های سازمانی و ...

بر اساس این گزارش، رستوران گردان برج میلاد این آمادگی را دارد تا در اعیاد و سایر مناسبت‌های سازمانی، میزبان ضیافت شرکت‌ها با شرایط ویژه و متناسب با خواسته‌های ایشان، همراه با منو پذیرایی و خدمات میزبانی متفاوت با سانس‌های اختصاصی در تمامی روزهای هفته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزو میز، به وب سایت رسمی رستوران گردان برج میلاد به آدرس www.360tehran.ir  مراجعه کرده یا شماره تلفن 021-88620358 بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.