رستورانی که تبدیل به جاذبه گردشگری شد!

طبق آمار ارائه شده، یکی از تفریح‌های پرطرفدار ایرانی‌ها شکم‌گردی است! از طرفی رستوران‌ها نیز برای جذب مشتری برنامه‌های گسترده‌ای را اجرا می‌کنند تا بتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند؛ کیفیت بالای غذا،‌ تنوع منو، ایجاد فضایی مناسب و... از جمله این فعالیت‌هاست. در این بین رستورانی می‌تواند گوی سبقت را برباید که علاوه بر بازار داخلی جهت جذب توریست‌های خارجی نیز هدف‌گذاری کرده‌اند!

دراین بین بهترین رستوران تهران علاوه بر جذب خانواده‌های ایرانی هر ساله پذیرای توریست‌ها و گردشگران زیادی است که به ایران سفر کرده‌اند. نمایان کردن هنر معماری و چشاندن طعم ناب غذاهای اصیل ایرانی به مهمانان، بخشی از برنامه جذب توریست‌های خارجی به این رستوران است.

در شرایط بحرانی اقتصادی امروز الگو قراردادن چنین رستوران‌هایی الزامی بوده لذا قصد داریم یکی از رستوران‌های موفق را معرفی کنیم که از کجا فعالیت خود را آغاز کرد و با چه هدفی در مسیر موفقیت حرکت می‌کند:

رستوران ارکیده فعالیت خود را از سال ۱۳۳۶ در جاده چالوس با فضایی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع آغاز کرد و پس از انقلاب نیز فعالیت‌های این رستوران، مورد استقبال قرار گرفت که همین امر در دهه ۹۰ منجر شد تا رستوران‌گردان مهستان ارکیده در میدان نبوت کرج افتتاح شود که فضایی بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع دارد و از منحصر به فردترین رستوران‌های گردان ایران و خاورمیانه بوده که توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

ارکیده3

بخشی از فضای شعبه کرج رستوران ارکیده در محیط باز قرار دارد که در نیمه اول سال جایی برای انداختن سوزن هم نیست! نکته دیگری که باعث استقبال چشم‌گیر از این رستوران شده قیمت بسیار مناسب غذاها و سرویس‌دهی عالی نسبت به رستوران‌ گردان‌های دیگر است که طیف بیشتری از اقشار جامعه می‌توانند اوقات خوشی را در این رستوران لوکس استان البرز در محیطی به دور از ترافیک و هیاهو بگذرانند.

 نکته طلایی این شعبه اتاق بازی کودکان است که فضای شادی را برای خانواد‌ه‌ها ایجاد کرده زیرا مدیریت این رستوران به این امر واقف بوده که بدون شک اگر به کودکان در این فضا خوش بگذرد انتخاب بعدی خانواده‌ها برای گذراندن اوقات فراغت خواهد شد!

در شان بودن فضای رستوران نکته دیگری است که ارکیده به عنوان بهترین رستوران تهران به آن توجه دارد. پخش موسیقی زنده به هنگام صرف غذا محیطی گرم و صمیمی را ایجاد می‌کند که با صدای موسیقی آب از آبنماها به گوش مهمانان این رستوران می‌رسد.

ارکیده2

ارکیده پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کرد و در دهه 90 اولین شعبه تهران این رستوران در میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند در سال 1392 افتتاح شد که پایتخت‌نشینان به یاد نوستالژی جاده چالوس ارکیده که در طول 60 سال خاطره‌های ماندگاری را برای آنان رقم زده بود استقبال چشم‌گیری از شعبه آرژانتین رستوران ارکیده کردند.

در سال 1393 وسیع‌ترین شعبه ارکیده در شهریار در میان باغی با مساحت 8000 متر مربع افتتاح شد. شعبه شهریار رستوران ارکیده برای مراسمات و مهما‌نی‌هایی که قصد دارند در باغ‌هایی دلباز و سرسبز برگزار شود بسیار مناسب است که طبق آخرین اخبار نیز سالن لوکس و مجللی در این شعبه طراحی شده که برای برگزاری تولد، مراسم عقد و عروسی استقبال بی‌نظیری از آن خواهد شد.

ارکیده1

سال 1397 لاکچری ‌ترین رستوران تهران را ارکیده در پاساژ شمیران سنتر افتتاح کرد که به خاطر داشتن فضایی بسیار لوکس مورد استقبال اهالی هنر قرار گرفت و سریال هیولا شعبه اقدسیه ارکیده را لوکیشن یکی از سکانس‌های اصلی خود قرار داد. ارکیده با افتتاح بهترین رستوران شرق تهران و مجزا کردن سالن‌های VIP، کافی‌شاپ و سالن لاکچری اسموکینگ با داشتن انواع قلیان‌های عربی، شیشه‌ای و...  قشر جوان را به سمت خود جلب کرد.

فعالیت‌های این رستوران برای کسانی که در ابتدای راه هستند باید الگو قرار بگیرد تا علاوه بر جذب توریست اصالت غذای ایرانی نیز در فضایی لوکس و معماری منحصر به فرد به جهان معرفی شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.