بهترین فصل سفر به دبی و ارمنستان به پیشنهاد دلتابان

ارزان ترین فصل سفر به دبی

 توجه داشته باشید اگر شما هم می خواهید سفری ارزان و به صرفه به شهر دبی داشته باشید، می توانید اقدام به رزرو تور دبی پرواز ماهان در فصل تابستان کنید. همچنین لازم است بداید علی رغم گرم بودن هوا در این فصل فستیوال ها و روادید متعددی نیز در شهر دبی برگزار می شود که می توانید جهت دیدن آن در این فصل به دبی سفر کنید.

همچنین در فصل تابستان به راحتی می توانید از جاذبه های گردشگری این شهر دیدن فرمایید؛ زیرا به نسبت تعداد گردشگران کمتر شده و شهر در آرامش خاصی وجود دارد و از طرفی بهترین هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره نیز با تخفیف های بسیار عالی در اختیار شما قرار می گیرد.

تور لحظه آخری دبی

تورهای مسافرتی لحظه آخری یکی از پرطرفدارترین انواع تور ها می باشند؛ زیرا قیمت مناسب آن بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است. توجه داشته باشید این نوع تور ها در سایت های اینترنتی موجود بوده که می توانید با مطالعه آن ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار شوید.

در این بین اگر می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به سفر به سمت دبی کنید، با اخذ تور لحظه آخری دبی خواهید توانست سفری اقتصادی داشته باشید. توجه داشته باشید این نوع تور ها زمان بسیار کمی تا هنگام پرواز خود دارند که برای پر کردن ظرفیت هواپیما اقدام به ارائه تور با قیمت مناسب می کنند در حالی که بسیاری از آن ها شرایط بی نظیری برای مسافران خود در نظر گرفته اند.

برای چه به ارمنستان برویم؟ 

دلتابان2

تور ارمنستان یکی از تورهای پر جاذبه و محبوب توریست های ایرانی است. در سالهای گذشته جاذبه های توریستی ارمنستان و تور ایروان برای بسیاری از هموطنان ما تبدیل به یکی از انتخاب های درجه اول شده است و بسیاری از افراد به خصوص جوانان برای رفتن به این کشور و دیدن بسیاری از آثار تاریخی، امکانات فرهنگی و هنری، نقاط مختلف دیدنی این کشور – به خصوص شهر ایروان – جهت رزرو تور ارمنستان اقدام می کنند. 

بدلیل داشتن مردمانی شاد مهربان و بافرهنگ، بدلیل تنوع جغرافیایی کم نظیر در منطقه، داشتن آثار تاریخی متعدد و زیبا، امکانات توریستی مختلف و مناسب بودن قیمت تور ارمنستان در سالهای اخیر بسیار گسترش پیدا کرده، موزه های مختلف، بازارهای محلی جالب و ارزان، فروشگاه ها و مراکز خرید متنوع، پارک های زیبا و دل انگیز، رستوران ها و کافی شاپ های با قیمت ارزان، مختلف نزدیک بودن به ایران، نداشتن نیاز به ویزا و... 

همراه با تور ایروان ارمنستان می توانید عملا به چندین هدف برسید

 هم نزدیک ایران باشید (که همین هم مزیت بسیار بزرگی به شمار می آید) ، هم اینکه با هزینه بسیار کم سفر می کنید بطوریکه شاید باورتان نشود اما قیمت مواد غذایی و کلا خوردنی ها و نوشیدنی ها در این کشور از کشور خودمان هم ارزان تر و بسیار به صرفه است، هم اینکه نیازی به ویزا ندارید.

بر خلاف بسیاری از کشورهایی که توریست های ایرانی بسیار تمایل به سفر و دیدن آنها دارند (مانند ژاپن، انگلستان، آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، استرالیا و ...) ایرانیان برای سفر به ارمنستان، نیازی به ویزا ندارند و در همان محل فرودگاه یا مرز مهر ویزا برای شما زده می شود و با خیال راحت می توانید به این کشور وارد شوید. 

برای سفر به ارمنستان چندین راه دارید یا می توانید از تور هوایی ارمنستان استفاده کنید که سفر هوایی و پرواز تهران به ایروان خوشبختانه بصورت مستقیم انجام می شود و معمولا در حدود یک ساعت و نیم بیشتر طول نمی کشد. راه های دیگر زمینی هستند استفاده از اتوبوس های تهران ایروان و یا اتومبیل. 

تور زمینی ارمنستان نیز در دسترس است اما مشکل زمان سفر است بطوری که بر خلاف سفر هوایی به ارمنستان، سفر زمینی بسیار طولانی است و حدود یک شبانه روز طول می کشد! مسلما این زمان طولانی را می توانید به اتفاق خانواده و یا دوستان تان براحتی تحمل کرده و هنگام سفر از مرز دو کشور به سمت ایروان، از دیدن مناظر سرسبز و زیبای جنوب این کشور و برخی از دره های آن لذت ببرید. جاده ای که از مرز ایران ارمنستان به ایروان کشیده شده، در واقع جاده ای کوهستانی است و هنگام عبور از آن ناخودآگاه به یاد جاده هراز می افتید. 

چرا وب سایت دلتابان

دلتابان3

دلتابان را می توان به عنوان یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای افرادی که زیاد سفرهای هوایی انجام می دهند یا می خواهند بهترین قیمت بلیط هواپیما را برای سفر مشاهده و استفاده نمایند دانست. این وب سایت با تجربه بالایی که در زمینه فروش بلیط هواپیما و تور دارد می تواند به شما بهترین ایرلاین ها را پیشنهاد دهد و شما می توانید تجربه پروازی بسیار امن را با استفاده از این وب سایت داشته باشید.

همچنین این وب سایت تمامی مجوزهای لازم در خصوص فروش بلیط هواپیما را دارد و شما می توانید با خیال راحت از این وب سایت برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما و خرید آن اقدام نمایید. خرید بلیط ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی را می توان از دیگر مزایای استفاده از این وب سایت عنوان نمود.

امکانات ورزشی در رزرو آنلاین هتل

یکی از مواردی که در زمان رزرو هتل می توان به آن توجه کرد امکانات و خدمات ورزشی است که در برخی شرایط برای مسافران در اولویت قرار نمی گیرد. این ویژگی در واقع برای کسانی اهمیت دارد که در هیچ شرایطی ورزش کردن را فراموش نمی کنند. در برخی از هتل ها با بخشی با عنوان خدمات و امکانات ورزشی و تفریحی مواجه خواهید شد. این خدمات شامل سالن های بدنسازی، والیبال، بسکتبال و چندین مورد دیگر می شوند. مسلما هتلی که از اینگونه امکانات ورزشی برخوردار باشد برای اقامت نیز هزینه های بیشتری از مسافران خود دریافت خواهد نمود. اگر اهل ورزش هستید در زمان رزرو هتل به صورت اینترنتی می توانید این ویژگی را نیز در هتل های مختلف مورد بررسی کامل قرار دهید.

توجه به دیگر خدمات در رزرو آنلاین هتل

در رزرو آنلاین هتل علاوه بر مطالبی که در بخش های قبلی به آنها اشاره شد می بایست به چندین موضوع دیگر نیز توجه نمود. خدمات مختلف دیگری در اغلب هتل ها در اختیار مسافران قرار می گیرند که می توان به صندوق امانات، نگهداری کودک، ترانسفر رایگان، اینترنت بی سیم و چندین مورد دیگر اشاره نمود. با توجه به اینکه چه نوع خدماتی در اختیار شما قرار می گیرد می توانید رزرو هتل را به انجام برسانید.

 یکی دیگر از خدمات ارائه شده در هتل ها برای مسافران، منوی غذایی می باشد. با پرداخت پول بیشتر می توانید وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام را در هتلی که رزرو کرده اید نوش جان کنید. در برخی از هتل ها هیچ گونه خدماتی در این زمینه به مسافران داده نمی شود و در مقابل هتل هایی نیز وجود دارند که با پرداخت بیشتر به آنها می توانید با خیال آسوده وعده های غذایی خود را در رستوران های این هتل ها سفارش داده و نوش جان کنید.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان https://deltaban.com

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.