خداحافظی یک استقلالی در کنار باقری
مسوولان پرسپولیس اعلام کردند مذاکراتی را با دو باشگاه لاتزیو و اتلیتکو مادرید انجام دادند تا بتوانند شرایط بازی با یکی از این دو تیم را فراهم کرده و دیدار آبرومندی را برای کریم باقری کاپیتان پیشین تیمشان برگزار کنند.

باشگاه استقلال نیز قصد دارد در این بازی شرایطی فراهم آورد تا یکی از بازیکنان زحمتکش و قدیمی این تیم نیز به همراه باقری رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

درگیری فیزیکی بوناچیچ و خطیبی
روز سه‌شنبه در تمرین تیم گسترش فولاد اتفاق عجیبی افتاد. اتفاقی که منجر به درگیری فیزیکی لوکا بوناچیچ و رسول خطیبی دو چهره پرحاشیه فوتبال ایران شد که به عنوان بازیکن و مربی در این باشگاه فعالند. درگیری این دو زمانی آغاز شد که خطیبی، دلخوری اش از جدایی برادرش حسین را به زبان آورده تا با واکنش سرمربی تیم مواجه شود. زمانی که بحث این دو بالا می‌گیرد، لوکا به سمت رسول رفته تا او را بابت این کار تقبیح کند، اما با واکنش رسول مواجه می‌شود و سرانجام بوناچیچ با دو سیلی به رفتار خطیبی پاسخ می‌دهد.

شفق وتاج نامزد ریاست کمیته داوران
علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت ریاست کمیته داوران گفت: قرار است به زودی در جلسه هیات رییسه این موضوع را نیز مطرح کنیم. فعلا چهار نفر از جمله شفق، تاج و دو نفر دیگر را مدنظر داریم و از بین آنها یک نفر را به عنوان رییس کمیته داوران انتخاب خواهیم کرد.

لیست اخراجی‌های استقلال مشخص شد
شواهد و قرائن در باشگاه استقلال تهران حکایت از آن دارد که پرویز مظلومی‌فصل آینده نیز سرمربی آبی‌پوشان پایتخت خواهد بود. سرمربی استقلال روز گذشته لیست نفرات مورد نیاز و مازاد خود را تقدیم علی فتح‌الله‌زاده کرد تا مشخص شود که کادرفنی آبی پوشان برای فصل آینده نیز تغییر نخواهد کرد. گفته می‌شود دو بازیکن جنجالی آبی‌پوشان در این فصل که سابقه اخراج موقت از استقلال را داشته‌اند به همراه یک‌هافبک مصدوم و یک مهاجم سرشناس جایی در تیم فصل آینده استقلال ندارند.