فوتبــــــال - ۱۸ فروردین ۹۰

مورینیو تا وقتی سالم هستم صبر کند

فرگوسن‌امسال همزمان با هفتاد سالگی‌اش، بیست و پنجمین سال حضور خود در اولدترافورد را جشن خواهد گرفت. فرگوسن که در این مدت توانسته است ۱۱ قهرمانی را به نام خود ثبت کند، گفت : تا وقتی سالم باشم، استعفا نمی‌دهم و فقط زمانی خواهم رفت که سران باشگاه به من بگویند دیگر خیلی پیر شده ای، چرا که من کارم را به بهترین نحو در اینجا انجام داده‌ام. وی در مورد شایعاتی که از انتخاب مورینیو به جای او منتشر شده است، افزود: مورینیو دوست خوب من است. ما بارها در مورد آینده با هم صحبت کرده ایم و من علاقه او برای بازگشت به انگلیس را درک می‌کنم.

ضیایی سرمربی تیم پیکان شد

محمد حسین ضیایی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان انتخاب شد.پس از برکناری حمید علیدوستی از مربیگری پیکان با تصمیم هیات مدیره، محمد حسین ضیایی هدایت پیکان را تا پایان فصل به عهده گرفت. قرار است در ۶ بازی باقیمانده تا پایان فصل دهم ضیایی این مسوولیت را برعهده داشته باشد.

لیگ فوتبال مصر از سرگرفته می‌شود

لیگ فوتبال مصر به دنبال شکایت باشگاه‌های این کشور مبنی بر اینکه ادامه تعلیق مسابقات می‌تواند مانع از ادامه فعالیت برخی باشگاه‌ها شود، از ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) از سرگرفته می‌شود. فعالیت لیگ مصر یکشنبه گذشته به دنبال بروز خشونت در بازی بین الزمالک مصر و الافریقی تونس متوقف شد. اما بعد از درخواست مسوولان برخی باشگاه‌های رده بالای مصر، انجمن فوتبال این کشور این تصمیم را لغو کرد.

قلعه‌نویی محروم بزرگ هفته بیست و نهم

سازمان لیگ برتر فوتبال از محرومیت ۳ مربی و ۱۰ بازیکن از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر خبر داد. سازمان لیگ برتر اسامی محرومان هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس‌امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان، مجید جلالی سرمربی فولاد خوزستان و بهتاش فریبا مربی تیم فوتبال استقلال به دلیل اخراج از زمین مسابقه در دیدارهای هفته قبل از همراهی تیم‌های خود محروم هستند.