پرفروش‌ترین گوشی‌های اچ‌تی‌سی بازار

گوشی‌های اچ‌تی‌سی مدل DESIER و HD۲ این برند همچنان به عنوان پرفروش‌ترین مدل‌های این برند در بازارتلفن همراه معرفی شدند. این دو مدل گوشی که به بهای ۵۲۰ و ۵۶۰هزار تومانی در بازار عرضه می‌شوند تا کنون مورد تقاضای بیشتر علاقه‌مندان این برند قرار گرفته‌اند.گوشی DESIER اچ‌تی‌سی دارای صفحه نمایش ۷/۳ اینچی مولتی تاچ AMOLED، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، ارتقای حافظه اصلی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و سیستم عامل آندروید است.

همچنین گوشی HD۲ دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش tft لمسی با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت میکرو SD و سیستم عامل ویندوز موبایل ۵/۶ است.

گوشی HD MINI اچ‌تی‌سی که با قیمت ۳۶۳هزار تومان به فروش می‌رسد در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گرفته است. صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی مولتی تاچ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سیستم عامل ویندوز موبایل ۵/۶ و ارتقای حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی‌های HD MINI به شمار می‌آید.

گوشی Legend این برند نیز که یکی از جدیدترین‌های اچ‌تی‌سی به شمار می‌آید با بهای ۴۱۸ هزار تومان مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته و از فروش بالایی برخوردار شد.