روابط عمومی پرچم دار پیشرفت و توسعه نهادها و ادارات

دنیای اقتصاد-تبریز: دکتر رنجبران ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی تبریزضمن خیرمقدم و محکومیت جنایتهای اخیر صهیونیستی از اینکه افتخار میزبانی این کارگروه را داشتند ابراز خرسندی کرد و گفت: جایگاه روابط عمومی و اهمیت این حوزه بسیار ویژه است  و با توجه به گستردگی ارتباطات، حوزه  روابط عمومی یک نقش استراتژیک و راهبردی دارد.

وی خاطر نشان کرد: سرعت تغییرات در این حوزه بسیار است و جامعه امروز جامعه رسانه است و در حال کنونی فضای مجازی  در مقایسه با فضای حقیقی درزندگی  تاثیر شگرف تری می گذارد و این نشان از تاثیر گذاری اطلاع رسانی است.

وی در ادامه گفت: تاثیرات حوزه روابط عمومی  پایه گذار افکار عمومی است، درواقع تنظیم افکار و در نتیجه الگوسازی و جریانسازی و همچنین مدیریت جریان برا اساساس تاثیر گذاری این حوزه است، پس پیش  گیری هم در این حوزه صورت می گیرد.

photo_2024-10-25_22-44-17

دکتر صبری مدیر کارگروه روابط عمومی بنیاد نخبگان استان نیز در این نشست گفت: جلسات کارگروه های نخبگانی در حقیقت  پدیده  آورنده و تکمیل کننده پازل طرح مرکز اندیشه  ورزی  و گفتمان سازی است که صاحب نظران و اندیشمندان حوزه  روابط عمومی در آن حضور دارند و با بهره گیری از تولیدات علمی مولدان این عرصه ، ما شاهد پیشرفت های شگرف علمی و فناوری  در حوزه  روابط عمومی در کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم  روابط عمومی چشم انداز مدیریت سازمان ها و پرچم دار پیشرفت و توسعه نهادها و ادارات باشد باید تلاش کرد و مجهز به فناوری های پیشرفته شویم

صبری گفت: امروزه  یادگیری فن آوری های نوین حرف اول  را در جهان می زند و در حال حاضر موفقیت مدیران به موفقیت و توان مندی روابط عمومی ها بستگی دارد که بدون ایفای نقش تخصصی روابط عمومی ها مسلما عملکرد سازمان ها حتی با شاخص های تاثیرگذار هم پیشرفتی نخواهد داشت و عقیم خواهد ماند.

صبری با اشاره به اینکه  در کارگروه شورای راهبردی نخبگانی که با حمایت بنیاد نخبگان استان و متشکل از نمایندگان نهادهای دولتی، مراکز علمی و دانشگاهی، صنایع  و جامع مدنی  و صاحب نظران و اساتید تشکیل شده است گفت: تقویت نظام روابط عمومی بسیار مهم است بخصوص در دولت وفاق ملی یک ضرورت انکار ناپذیر است  و برای بررسی چالش های موجود، نیاز به تشکیل کمیته هایی  است تا در جلسات آتی بحث های تخصصی تر در حوزه روابط عمومی شکل گیرد. که گامی به سوی کارامدی روابط عمومی ها  است.

photo_2024-10-25_22-44-36

گفتنی است در پایان این نشست از دکتر مهران صمدی استاد علوم ارتباطات و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به عنوان سرآمد حوزه علوم ارتباطات و روابط عمومی استان آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.روابط عمومی چشم انداز مدیریت سازمان ها و پرچم دار پیشرفت و توسعه نهادها و ادارات