احد عظیم زاده کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز شد

دنیای اقتصاد- تبریز: رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز و تاجر بین المللی فرش در خصوص علت ثبت نام در این انتخابات گفت: عشقی که به تبریز دارم در من این احساس وظیفه را ایجاد کرد که آنچه در توان دارم، برای زادگاهم  انجام دهم و به فعالان اقتصادی، صنعتی، تجار و بازرگانان استان، خدمت کنم.

وی فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی را از سرمایه های استان و کشور دانست که می توانند مشکل اشتغال را برای همیشه حل کنند و افزود: با وجود همه این ظرفیت ها و توانایی ها اما فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی، به آنچه شایسته آن هستند، نرسیده اند و این ضرورت توجه ویژه به حوزه اقتصاد و فعالان این حوزه را بیش از پیش می کند.

عظیم زاده با قدردانی از اعضای اتاق تبریز در این دوره و دوره های قبل، گفت: اعضای هیئت مدیره اتاق تبریز تلاش خود را انجام داده اند و توانایی آنها همین اندازه بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز و تاجر بین المللی فرش با اشاره به ظرفیت و توانایی بالای اتاق بازرگانی تبریز، گفت: اتاق بازرگانی تبریز باید به یک موزه و الگوی کشوری تبدیل شود تا در شان کلانشهر تبریز و استان آذربایجان شرقی باشد اما این اتاق در حال حاضر تفاوت فاحشی با این جایگاه دارد.

photo_2023-01-28_07-54-16

وی ادامه داد: باید اتاق بازرگانی در شان تبریز تشکیل شود تا بتوانیم از منافع فعالان اقتصادی حمایت کرده و پیشرفت آنها را شاهد باشیم.

عظیم زاده اصرار و اجبار فعالان اقتصادی را دلیل ثبت نام در انتخابات اتاق بازرگانی دانست و اضافه کرد: علیرغم مشغله زیادی که داشتم در این انتخابات ثبت نام کردم تا دین خود به تبریز ادا کنم و با توجه به سابقه تجارت بین المللی که دارم، قادر خواهم بود برای اتاق بازرگانی تبریز و فعالان اقتصادی استان، قدم هایی در عرصه داخلی و بین المللی بردارم، تا از ظرفیت های فعالان اقتصادی استان به نحو احسن استفاده شود.

وی در پایان سخنان خود گفت : با بهرمندی از خرد جمعی و تصمیم گروهی در قالب ائتلاف جدید و چهره های جدید و با رویکرد توسعه اتاق در این اتخابات اقدام خواهیم کرد.