افزایش 12 درصدی تولید در فولاد صنعت بناب

دنیای اقتصاد-تبریز: محمد کشانی گفت : با وجود موانع و مشکلات متعددی که در اوایل سالجاری پیش آمد محدودیت هایی که در مصرف برق داشتیم در شش ماهه نخست سالجاری توانستیم رشد 12 درصدی تولید نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل را داشته باشیم که این میزان افزایش با ثبت رکورد تولید در خطوط ذوب و نورد از بدو تاسیس این مجتمع همراه بوده است.

وی برنامه ریزی مناسب و اصلاح فرآیندها را عاملی موثر در بهبود شرایط عنوان کرد و افزود : برنامه ریزی متناسب با شرایط در دستور کار قرار گرفت و موانع و محدودیت های ایجاد شده مدیریت شد و فرآیندهایی که اصلاح و اجرایی نشده بود  بصورت سیستمی دنبال شد.

وی افزود:  در حوزه های تولید، پشتیبانی تولید، مالی و منابع انسانی تغییراتی به عمل آمد و با تقویت تیم مدیریتی، برنامه ریزی آموزشی و توانمند سازی به سمت رشد و بهبود حرکت کردیم و اثربخشی لازم را داشتیم که نتیجه آن کاهش هزینه های تولید، به حداقل رسیدن توقفات، افزایش تولید، اضافه نمودن محصول جدید در سبد محصولات نوردی بود.

مدیرعامل فولاد صنعت بناب توسعه و نوسازی را برای این این مجموعه حیاتی دانست و ادامه داد: بحث های توسعه ای برای این شرکت اهمیت زیادی دارد و به جهت افزایش توان تولید، نوسازی و بهینه سازی خطوط تولید فعلی حیاتی است و باید آنها را به صورت جدی دنبال کنیم و از سوی دیگر پروژه های زیر سقفی نیز توان ذوبی و نوردی ما را تقریبا دو برابر خواهد کرد که در حال اجرا هستند.

شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان یکی از شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری در حال حاضر به عنوان یکی از خوشنام ترین تولید کننده مقاطع طویل فولادی کشور است که با نام شاهین بناب در بازارهای داخلی و خارجی جایگاه ویژه ای داشته و محصولات آن مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.