شماره روزنامه ۶۰۴۰
|

آرشیو اخبار : پربازدیدهای این شماره

  • یازدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور مدیران دولتی، استادان دانشگاه‌ها و ‌مدیران شرکت‌های ‌‌پیشرو در این حوزه برگزار و تندیس رضایتمندی مشتری به فولاد هرمزگان اهدا شد .
  • میزان فروش فملی در دوره 11 ماه منتهی به بهمن 1400، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از 105درصدی را نشان می‌دهد. مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان مطلب فوق گفت: میزان فروش این شرکت در بهمن سال‌جاری 8474 میلیارد تومان بوده است.
  • شرکت فولاد خراسان موفق شد در 10 ماه منتهی به دی به فروش 8462 میلیارد تومانی دست یابد.
  • ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان طی بازدید از بخش‌های مختلف شرکت با حضور در نیروگاه‌ها و بخش آب‌رسانی به اهمیت نیروگاه‌های ذوب‌آهن و همچنین فعالیت‌های مربوط به تامین آب مورد نیاز خط تولید با توجه به در پیش بودن فصول گرم سال و مشکلات احتمالی در تامین آب و برق حاصل از کمبود آب همچون سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در این راستا تعمیرات زودهنگام نیروگاه‌های شرکت آغاز شده و جلسات بازدیدهای میدانی به طور منظم انجام می‌شود تا شرایط برای فعالیت حداکثری آنها فراهم باشد و در نتیجه با مشکلات ناشی از قطع برق که در سال‌جاری شاهد آن بودیم، مواجه نشویم.
  • گواهی‌نامه نظام مدیریت کیفیت و ارتقای ویرایش ISO10015 به 2019 (راهنمای مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان) شرکت فولاد خوزستان به مدت یک سال دیگر تمدید شد. در جلسه اختتامیه ممیزی شخص ثالث، محمد نیکوکار قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در امور بهره‌برداری و توسعه و رئیس جلسه، تمدید گواهی‌نامه نظام مدیریت کیفیت و انتقال ویرایش ISO10015 بدون ثبت عدم انطباق را نشان از پایبندی شرکت فولاد خوزستان دانست.
  • تجمیع ظرفیت بازار پولی و بازار سرمایه برای تامین مالی پروژه‌های صنعت پتروشیمی یک ضرورت است و تامین مالی پروژه‌های صنعت پتروشیمی نیاز به قرارگاه تامین مالی دارد.
  • معمولا تعریف و تصویر ما از گالری، مکانی برای نمایش و فروش آثار هنری است و احتمالا در هر کجا که این اتفاق بیشتر و در مقیاس مالی بزرگ‌تری رخ دهد، آن گالری را به عنوان گالری موفق‌تری می‌شناسیم، اما حسین محسنی، گالری‌دار جوان و مدیر گالری آرتیبیشن، در سال ۹۷ و در آستانه 30‌سالگی‌اش با نگاهی استارت‌آپی و پژوهشی، تعاریف جدیدی را به گالری اضافه کرده که به آویختن چند اثر به دیوارهای یک مکان ختم نمی‌شود. محسنی از مسیر گالری‌گردی‌ روزهای دانشجویی تا چالش‌های امروز در مجموعه‌داری و گالری‌داری در جوانی‌ و مدیریت پلت‌فرم‌های موثر در فضای هنر تجسمی می‌گوید.
  • معدنچی برزیلی شرکت Vale SA روز پنج‌شنبه گذشته اعلام کرد پس از گزارش درآمدهای سه ماهه خود که بیش از انتظارات تحلیلگران بود، چشم‌انداز مثبتی را برای قیمت سنگ‌آهن و نیکل (دو محصول کلیدی این شرکت) در بلندمدت می‌بیند. واله پس از افت قیمت سنگ‌آهن در اواخر نوامبر که تحت تاثیر نگرانی‌های عرضه بیش از حد و تقاضای ضعیف فولاد قرار گرفت، اظهار کرد: چشم‌انداز ما برای سنگ‌آهن با توجه به بهبود اقتصاد جهانی همچنان مثبت است. از آن زمان آنها بخشی از ضررهای خود را جبران کرده‌اند.
  • گروه مپنا در ادامه سلسله اقدام‌های شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در بهره‌گیری از ظرفیت‌های صنعتی کشور به‌منظور اجرای پروژه تولید برق از گاز خروجی توربین‌ تاسیسات تقویت فشار، میزبان مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و هیات همراه بود. به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، در این بازدید مدیران گروه مپنا با تشریح تجربه‌ها و سوابق این گروه صنعتی، برای مشارکت در پروژه تولید برق از گاز خروجی توربین‌ تاسیسات تقویت فشار اعلام آمادگی کردند و پس از بحث و تبادل‌نظر بین دو طرف، مقرر شد مطالعات امکان‌سنجی در یکی از تاسیسات تقویت فشار گاز آغاز شود.
  • شرکت هواپیمایی KLM هلند که ایرفرانس را در زیرمجموعه خود دارد اعلام کرد: به مدت 7 روز پروازهای خود به روسیه را لغو کرده است.