اسرائیل باز هم آتش بس در لبنان را نقض کرد/ جنوب لبنان هدف حمله قرار گرفت

المنار گزارش داد،‌ رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود و نقض آتش بس در جنوب لبنان، سحرگاه امروز جمعه شهرک النبطیه الفوقا را در شهرستان النبطیه هدف حمله هوایی قرار داد.

بر اساس گزارش منابع لبنانی، رژیم صهیونیستی بامداد امروز هم شهرک «بیت یاحون» را در جنوب لبنان هدف حمله هوایی قرار داد.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.