امنیت منطقه؛ محور رایزنی وزرای خارجه قطر و عربستان
ایسنا :
مقامات ارشد قطر و عربستان درباره کاهش تنش ها در منطقه با یکیدیگر گفتگو کردند.
وزارت خارجه قطر اعلام کرد که دیپلماتهای ارشد قطر و عربستان سعودی در تماس تلفنی درباره هماهنگی برای کاهش تنشها در منطقه خلیج فارس گفتوگو کردهاند.
الجزیره نوشت، بر اساس این بیانیه، «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخستوزیر و وزیر خارجه قطر روز چهارشنبه با «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی تماس تلفنی داشته است.
در این گفتوگو، طرفین تلاشها برای تقویت امنیت و ثبات در منطقه را پس از یادداشت تفاهم میان ایران و آمریکا بررسی کردند.
بخش سایتخوان، صرفا بازتابدهنده اخبار رسانههای رسمی کشور است.