قالیباف به تهران بازگشت

محمدباقر قالیباف پس از سفر کوتاه به باکو و سخنرانی در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، راهی تهران شد.

در این سفر، رئیس مجلس در اجلاس PUIC سخنرانی داشت و همچنین در حاشیه اجلاس، با الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان و روسای مجالس ترکیه و آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.