نخستوزیر پاکستان و عاصم منیر فردا عازم سوئیس میشوند
الحدث به نقل از یک منبع آگاه نوشت: «شهباز شریف» نخستوزیر پاکستان و «مارشال عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان فردا در مذاکرات سوئیس شرکت خواهند کرد.
وزیر کشور پاکستان که در تهران حضور دارد، با رئیسجمهور کشورمان دیدار و گفتوگو کرد.
گفتنی است که پیش از این سیانان نوشت: به گفته یک مقام آمریکایی، انتظار میرود جیدی ونس، معاون رئیسجمهور آمریکا، امروز همزمان با آغاز مقدمات مذاکره با ایران به سوئیس سفر کند.
منابع داخلی نیز خبر دادند که هیئت مذاکره کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» دقایقی قبل راهی زوریخ سوئیس شد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و سیدعباس عراقچی وزیر خارجه، علی باقری معاون بینالملل دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی، عبدالناصر همتی رییس بانک مرکزی، حمید بورد معاون وزیر نفت و رییس شرکت ملی نفت ایران،کاظم غریب ابادی و اسماعیل بقایی معاونین وزیرخارجه و ... اعضای هیئت اعزامی کشورمان را تشکیل میدهند.
بخش سایتخوان، صرفا بازتابدهنده اخبار رسانههای رسمی کشور است.