شماره روزنامه ۶۱۲۹
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۱۲۹ دنیای اقتصاد

اخبار گردشگری - استان‌ها - روزنامه شماره ۶۱۲۹

  • مانع سرمایه‏‏‌گذاری در مناطق آزاد

    دنیای اقتصاد -گروه استان‌ها/ گرگان: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور خلیلی معاون قوه قضائیه، اظهار کرد: درآمد سرانه مردم استان گلستان کمتر از ۵۰درصد متوسط درآمد سرانه کشور است، اما مردم به‌رغم محرومیت‌‌‌ها و تنگناهای موجود، با امید و نشاط در اعتلای ایران عزیز تلاش می کنند.
  • تولید ۳۰درصد نیاز شیرخشک کشور در شهرکرد

    دنیای اقتصاد – شهرکرد: مدیرعامل شرکت شیرخشک نوزاد پگاه شهرکرد از تامین ۳۰ درصدی نیاز شیرخشک کشور در این واحد صنعتی خبر داد. صفدر شمس افزود: این واحد تولیدی سالانه ۲۲میلیون قوطی شیرخشک با برند لاکتومیل تولید می‌کند. وی از طرح توسعه و افزایش ظرفیت تولید این کارخانه با سرمایه داخلی این شرکت خبر داد و افزود: با اجرای این طرح توسعه، تولید شیرخشک در این شرکت ۷۰‌درصد افزایش خواهد داشت. به گفته وی، شرکت شیرخشک نوزاد پگاه شهرکرد موفق به کسب رتبه برتر تولید در کشور شده است. شمس افزود: این واحد تولیدی به عنوان یکی از واحدهای نمونه کشوری در حوزه استاندارد معرفی و طی مراسمی مورد تجلیل قرار گرفت.
  • فولاد خراسان، صدرنشین جدول عرضه و تقاضا

    دنیای اقتصاد- مشهد: به‌‌‌رغم کاهش تقاضا در بورس کالای ایران، قیمت محصولات نهایی فولاد خراسان رکورد شکست.
  • اهدای نشان عالی مسوولیت‏‏‌های اجتماعی به ستاره خلیج‏‏‌ فارس

    دنیای اقتصاد - بندرعباس: علیداد واحدی، مدیر روابط عمومی پالایشگاه نفت ستاره خلیج ‌‌‌فارس، از دست معاون رئیس‌‌‌جمهوری نشان عالی مسوولیت‌‌‌های اجتماعی را دریافت کرد.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر