شماره روزنامه ۶۱۰۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۷۳ دنیای اقتصاد

اخبار گردشگری - استان‌ها - روزنامه شماره ۶۰۷۳

  • تجارت با آلمان از مسیر یزد

    دنیای اقتصاد -یزد: نشست مشترک هیات نمایندگان اتاق بازرگانی یزد و هیات‌رئیسه اتاق ایران و آلمان به میزبانی اتاق بازرگانی یزد همراه با امضای تفاهم‌‌‌نامه و برنامه‌‌‌ریزی برای افتتاح اتاق مشترک ایران و آلمان در اتاق بازرگانی یزد برگزار شد.
  • خرج ماهانه اداره مشهد

    دنیای اقتصاد -مشهد/ بهناز رحیمیان: شهردار مشهد با اشاره به اینکه هزینه اداره شهر مشهد ماهانه‌هزار میلیارد تومان است، گفت: اتمام پروژه‌‌‌های بر زمین مانده از دوره‌‌‌های قبل در اولویت برنامه‌‌‌ریزی یک سال گذشته مدیریت شهری بوده است.
  • اخطار زیست‌محیطی برای واحدهای آلاینده لرستان

    دنیای‌اقتصاد – خرم‌‌‌آباد: معاون منابع انسانی حفاظت محیط‌زیست لرستان گفت: امسال ۱۸۸ اخطار زیست‌محیطی برای واحدهای آلاینده این استان صادر شده است. نبی‌اله قائدرحمت اظهار کرد: امسال ۹۷ مورد پایش و بازدید از مراکز دفع و مدیریت پسماند به منظور حفاظت از محیط‌زیست و کاهش خسارات زیست محیطی در این استان در راستای برخورد با متخلفان انجام شده است. وی با بیان اینکه در این مدت ۱۰ مورد بازدید از سیستم‌های پایش لحظه‌‌‌ای منابع زیستی انجام شده، افزود: ۶۱۹ مورد بازدید و پایش نیز از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی استان صورت گرفت و به منظور کنترل فنی آزمایشگاه معتمد نیز ۲۵۲ مورد گزارش عملکرد آزمایشگاه تهیه شد.
  • صادرات ۹میلیون دلاری صنایع‌دستی هرمزگان

    دنیای اقتصاد – بندرعباس: مدیرکل میراث‌‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌‌دستی هرمزگان گفت: اجرای طرح‌‌‌های پیشران حوزه گردشگری در هرمزگان توسط دولت شهید رئیسی موجب‌‌‌ شد ‌‌‌صادرات رسمی صنایع‌دستی برای نخستین‌‌‌ بار در سال ۱۴۰۱ و رشد آن تا پایان سال ۱۴۰۲ به ۹ میلیون و ۳۷۴ هزار دلار برسد. محمد محسنی افزود: برای افزایش صادرات محصولات صنایع‌‌‌دستی برنامه‌‌‌ریزی شده و استاندار هرمزگان هم برای کددار شدن این محصولات دستور داده‌‌‌ و هماهنگی خوبی با گمرک برای این منظور انجام شده است. محسنی به برگزاری بازارچه‌‌‌های عرضه و فروش محصولات صنایع‌‌‌دستی اشاره و اظهار کرد: طی سه سال اخیر با اجرایی شدن طرح‌‌‌های پیشران اقتصادی گردشگری در هرمزگان ۸۱ بازارچه عرضه و فروش محصولات صنایع‌دستی و واحدهای تولیدی خرد استان به منظور حمایت و تقویت محصولات صنایع‌‌‌دستی و تولیدی‌‌‌های خرد در هرمزگان راه‌‌‌اندازی شد.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر